Ben 90lı seneleri isterdim
'ya sen hangi yılı isterdinn🤔🤔
Sorumu beğenmeyen cırcır olsun 😂😂
'ya sen hangi yılı isterdinn🤔🤔
Sorumu beğenmeyen cırcır olsun 😂😂
Vay ponçik Ne haber kız Ben 1997 yılına gitmek isterdim askere gittiğim yol 20 yaşında çakı gibi delikanlıydım o ile gitmek ister ve hayatımın yeniden başlamak isterdim öyle bir şeyin imkansız olduğunu biliyorum ama yine de gitmek istiyorum 20 yıl öncesine Vay be
Vayybee simdide öylesin dedeeeee1
😂😂
Vardır bir hikmeti bu zamanda doğmanın.
O'ndan iyi bilecek hâlim yok. Nice sebeplerle bu zamana gönderildik kim bilir.
O açıdan bu zamanın imtihanı, görevleri ve yapılacakları da vardır. Onun biçtiği göreve, gönderdiği zamana hamd olsun.
Böyle iyi...
Eyvallah
'İstanbul mutlaka fethedilecektir. Onu fetheden komutan ne güzel komutan, o ordu ne güzel ordudur.' Şimdi böyle bir müjde varken baska zamana gidilir miydi o zaman asker olmak vardı.
Sen kızları pes geçerdin
Bizde kadınlara ve cocuklara dokunulmaz ki
Cevap
36Cevap
1999 yılına dönerdim, Almanya ya gitmiştim 8 ay kaldım ve ben burada kalmam deyip geri geldim, tekrar gidersem dövseler gelmem.
Almanya tam bir türk dusmani
Türkiye sanki çok mu iyi, düşene bir tekme daha atmakta ustalar, vatanımdır severim gerekirse canımı veririm ama eğri oturalım doğru konuşalım o kadar iyi insanlar değiliz.
Yavuz Sultan Selim Han 😊
Veya kanuni Sultan Süleyman
En çok istediğim dönem.
Şehzade mustafayı görmeyi çok isterdim
Ahhh o zamanlar 'da yaşamak vardı
Özellikle o dönemin divan edebiyatçıları😐😐
Biz neyiz ya valla bakıyorum da boşuz.
Boş gelmedik dünyaya
Bir alacağımız var hakikatli kul olursak
İnşlllahhh diyorum😊
Peygamberimizin zamanı, Fatih Sultan Mehmet zamanı ve Mustafa Kemal Atatürk zamanına
Peygamberinizin zamanı çok çileli geçmiş
İstanbul'un fethine canlı olarak tanık olmak isterdim.
Orda bayrağı kaleye diken
Ulubatlı Hasan sadece bir efsane. Ben herhangi biri olmak isterdim. Bizanslı bile olabilirim.
Zaten cırcırım 😂😂
Ben 2000 2010 arasını isterdim 😊
Niyeki
1600 lu yillar da thomas hobbes la wesportta gidip karsilikli viski icmek ekonomi politik konularda tartismak isterdim...
Sen gitme EN iyisi
Dün senesine gidip o gece yemegi cok kacirdim kendimi engellemek. isterdim
'ne konuda engellicektin kendini 🤔
Anladım
🙏👈👉🤲🤲🤲🤲buuuu
negative nancy olmayan herhangi bir yıla giderdim ben
One demek
🤨🤨🤨
Kezban 'ne demek
1450 li yılları isterdim İstanbul un fethini görmek isterdim
Güzel bir fetih olmuş
70ler tabiki şuanki kullandığım makine 75te icat edildi kafa zehir yine 😂😂
Kafada eksik yoķ yani
Neden seninkinde var mı eksiklikler
Bende 'de yok
Ha iyi o zaman
Ben 70 leri isterdim. Birde Roma döneminde romalı bir prens istanbulun başında olmak isterdim hey gidi hey ☺
Sen basında olsan roma gitar calmaya baslardi😂😂
Çalıyorlardı zaten 😂
Bende 90 lı yılları isterdiim
Ergenlik yillarinmi
Ben 1987 dogumluyum ve 90 lı yillar diyorum
'ne vardı o zamanlar
Yaşam mucadelesi daha tatliydı mesel. pazardan giyinmek taso oynamak misket oynamak teknoloji yokken daha tatlıydı hayat
Doğru kızlarla mahallede misket oynardık hey gidi günler 😂😂
Mesela duvara yapisan süluk gibi oyuncak vardı cok hosuma giderdi sınifta her zaman tavana atardim ve 1 sene kalirdi orda
Yaa ben onu elleyemezdim ablam 'da gider alırdı annemi kandirirdi sumugumu çıkardım diye😂😂
Aynen öyle cok. civik civik parcalanirdi o biyorsun. boncum tabancası vardı bina iclerindeki ampulleri patladirdik
Boncuk tabancası tehlikeliydi 'ya
Benim yüzüme atarlardı mahalledeki çocuklar
Pustlar diye kovalardım 🤭🤭
Bide kizlara elim dolu cebimden paramı alirmisin derdim ve sonrasi bi tokat 😁😁😁
Sen keçibuk diye bişey vardı bilir misin onu leblebi yı çikolataya kaplamışlardı
Biz ona keçi boku derdik birgün babama dedim sana keçiboku verimmi tadı çok güzel 😂oda sanmış gerçekten keçinin bokunu yiyom
Anneme demiş bu kız iğrenç şeyler yiyo ona para verme😂😂keçibuku ona gösterdik tadına 'da bakti sonra inandi
Bilirim bilmem mi tabi o zman boyle seyler yeni ciktigi icin insanlar tuhaf karşılıyodu. defter kaplama vardi babam kaplardı hep. önlukler mavi
1970'lere gitmek isterdim şimdiki yaşımla.
Neden
1970 şarkıları ve erkeklerin beyefendi, kadınların da hanımefendi olduğu yıllar.
Hz. Peygamber zamanına gitmeyi isterdim
Demi âmâ o zamanı gorseydik bu zaman-ı istemezdik
Bu zamanın istenecek birseyi yok. Belki teknoloji olarak biraz daha rahat ama ınsanlık merhamet sevgi namına pekte yaşanılası bir zaman değil
Olduğum yılda kalmak isterim.
Dahamı iyi
Evet
Ilk çaga dolu romanin kuruluş zamanları
Niye roma
Poncik ben hayal kurmam ki gercekciyim
Hayaller olmasada güzel bee
Şu yarasayi yiyenleri önlemek isterdim 🙄
Zıkkım yesinler🤨
Şu an bunu yapmayi cidden cok isterdim 😂
1987 yi çok kar yagmis o zaman
Kârı çok 'mu seviyon sen
Aynen
80 ler 2000 arası kesinlikle
'ne vardı o zamanlar
2000 yılında doğmak isterdim 🤔😄
Dahamı genç olmak içinmi
Evet 😄
Cırcır olmaya gidiyorum
Suyu unutma 😂😂
Taşla sileriz unutursak
Gül yaprağıyla silmede 😂😂
Direk kaktuse surtucektim
Bu konuşma ne çirkinleşti ya 😂
Beğen sende soruyu uzatma
Begenirsem lafımı yemiş olurum kusura bakma beğenemem inat birisiyim
Oldunda böyle gulcem sana😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙂🙂🙂🙂🙂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Arada suratida dinlendir kasılır okadar gülmeye
Inatçı sümüklü
Kurban ol bana
Hihhh😒😒
Suratsız 😏
Inatçı 😒😒
Huysuz
Soğuk nevale
Sıcak nevale
Bu soruyu beğenme diğerlerinde gorcem seni
Ya ben göremezsem seni 😂 ne olsa takip etmiyorum
Gözüne gözüne sokarım sorumu ben 😂😂
Gözlerim çekik iyi göremem 😂
Körün gözü 'de olsan gördürürüm ben hiç merak etme🤭🤭
Bidaha inat ettirme istersen😂
1960/80 arasi
Neden desem
Sen gitme EN iyisi
90 lar gencligim
Gençliğine geri dönsen 'ne olurdu
Harika olurdu
90 lar tabiki 👍
Gençliğinmi
Seviyo musun ergenliği
2015
Neden
70 lerin başı olsun.
Niye ki
2022 O zaman senin karşı dairene taşınmış olucam.
Benim karşı dairem boş değil 🤔
Almanyaya tasiniyorlar. Ondan ben karar verdim oraya
direk mezera
Allah rahmet eylesin
Merak etme toplu katliam yaparım ben🤭🤭
Üzülüp aglamsınlar diye ıyilik yapiyom onlara
90'lar sanırım 😊
Niyeki
Kesinlikle 90 lar 👍
Niyeki
1700
Neden
90 lara çocukluğumu baştan yaşamaya 😁
Eksikmi yaşadjn
Tamamen ortadan kaldırılmayı
Niue öyle diyorsun ki
2006
Neden
Lisedeydim ceza yerli plakayı çıkarmıştı daha harika bir lise hayatı geçirebilirdim hem
2016 ya
Niye laa
Ozluyo musun sevdiğini
Uyur gezer diyemi bu nefret
Son kez konuşsan olur belki
2100 yili.
Yasarsan
Hani zaman makinemiz vardi. d
1800
Neden
en güzel yıllar bence
90 larda bir gün. ;)
Gel gidelim seninle beybisi 😍😍
Gidelim çiçeğim 🌺
Evlendigim yila 😂
Cicim aylarına mi😂😂
60's 80's arası
'ne vardı o zamanlar
Kaliteli müzikler
Ve Yeşilçam sineması
Hımm yesilcam sevenlerdensin sende
Kesinlikle. Şimdiki hiçbir Türk filmi o tadı vermiyor.
2008
Kaç yaşındaydın o zaman
65..
Şimdi demeye korktum 🤭🤭
2009 2010 falan
Neden desem
Boşver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?