Netflix ya da Exxen gibi bi şirketiniz olsaydı ismini ne koyardınız?

bu isimler hep çok saçma geliyor bana.. bizim film dizi siteleri okey isim kolay olsun herkes girsin istiyorlar onu da anlıyorum ki onların isimleri de berbat. Ama yani daha iyisini bulabilirdiniz dimi... acun Exxen yerine Filmio gibi bi isim seçebilirdi yani daha bize hitap eden.. var mı bu konuda daha iyi fikirleriniz belki bi yerlere ulaşır.

Filmio benim fikrim çalmayın bu arada
Netflix ya da Exxen gibi bi şirketiniz olsaydı ismini ne koyardınız?
Cevapla