WhatsApp'ın sözleşmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Ne yapacaksınız?

Sorumuz basit. Planınız nedir? 😂
Alternatif uygulamalara geçmeyi planlayanların tavsiyeleri neler?
Yanlışlıkla sözleşme kabul etmiş olanlar endişelerini yazıp, yardımcı olabilecek KScanların fikirlerini alabilirler.
Kabul etmeyeceğim. Sanki başka uygulama kalmadı. Cıkcık
Ben kabul ettim bile. Benim için sorun yok
Yanlışlıkla kabul etmişim?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Whatsapp'ın sözleşmesi* hakkında ne düşünüyorsunuz? (Tapaj hatası yapmışım 🥴)
WhatsApp'ın sözleşmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Ne yapacaksınız?
Cevapla