Su cocuk kitleye gozunuzu seveyim +15 yas olsun. Sonra kanser kanser seyler ortaya cikiyor ve ben kriz geciryorum
Çocuklar bide o kadar yanlis anliyor ki bazi seyleri alakasiz alakasiz igrenc seyler ortaya çıkarıyorlar. Bizde cocuk olduk ama hicbirimizde gidip 10 yasinda bu tarz seyler yapmadikta. Neflix'in bazi dizileri la casa de papel de surekli yapilan casa sa casa esprisi mi desem kore hayranlarimi desem bazi cizgi film oyunlar mi desem (sonic adventure time fnaf undertale) Hani yapimcilarin ortaua cikardigi seyleri seviyorum ama hayran kitlesinden bir o kadar igreniyorum asiri suru psikoloji icinde ilerleyen tipler. cocuk olmayanida var merak etmeyin
Nefret ediyorum Kore hayrsnlarinin su tarz resimlerimBunlar surekli korece kinusmaya calisir Bimden aldiklari noodle hergun yerler Surekli parmaklariyla kalp isareti yaparlar Seslerini inceltip konuşurlar Genelde imam hatipli olurlar Adventure time cringe fotosuKarakter dizaynini alip sacma sapan dizayn yapan veledin resmilFnaf Oyunda asil dikkat ceken yon hikayesiyken kisaca polisiyeyle alakali aklindan sayi tut kitabi gibi desek yeridir ama cocuklar yanlis anlamis ayi tavsan gorunce gidip ayiyla tavsani tavsanla kusu fala shiplilr
Cocuklar asiri cringe seyler paylasiyor o yuzden +15 yasina kadar telefon kullanilmamali sizce?
Aşırı haklısın benim erkek kardeşim de 14 yaşında ben dedim şunun eline telefon vermeyin diye aileme ama beni dinlemediler. Telefon alındığından beri sürekli bi bel alti espriler ne bileyim ağıza alınmayacak küfürler ve aşırı agresifleşti , devir barbat
Pardon da bu kadar hakim olduğuna göre tüm bunlara sende de bir şeyler var. Belki de kendi geçmişine olan pişmanlığın bu nedenli nefret etmendeki sebep? Senin ergenliğin parlatılmış gümüş misali geçti sanki.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hakimim kardesim 11 yasinda elinden aldikca biryerden buluyor onuda alsam anneminkine geciyor aileme desem bile anlamiyor iste bidr su donemde kafayi yiyor
Baktigi seyler o kadar sacma sapan seylerki lafta dinlemoyor
Hiç mi gençken bir şeye takıntılı olmadınız anlamıyorum tek tek foto toplayıp flood döşemiş, üstüne analiz kasmışsın :D Evet bence de sosyal medyanın katmanları olmalı ya da düzenleme getirilmeli ama saydığın şeyler dünyanın en normal şeyleri