Kurumsal kimliğimizi sosyal medyada yansıtmak doğru mu?

Kurumsal kimliğimizi sosyal medyada yansıtmak doğru mu?
bence oldukça önemli hem görünüm açısından hem de ciddiyet açısından 👐🏻

İş yaptığımız bir beyefendi sosyal medya hesabından yazmış bana ve kullanıcı adı aşksensin.. blabla tarzı bir şey. Ciddi bir işle ilgili konuşurken adamı ciddiye alamadım kullanıcı adı olsun, aşk adamı ve özel profili olsun🤣🤣🤣
Tabi ki farklı olmalı
Absürt bir şey yoksa aynı kalabilir
Şahsen yansıtıyorum işim gereği önemli
Yooo yansıtmıyorum. Sosyal medya kullanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂
Kurumsal kimliğimizi sosyal medyada yansıtmak doğru mu?
Cevapla