Online Çiftlik oyunu vardı bir zamanlar, o oyunu oynayan var mı aranızda?

Online Çiftlik oyunu vardı bir zamanlar, o oyunu oynayan var mı aranızda?
Ah bene güzel oyundu, iki yıl oynadım ben bu oyunu ayıp değil mi birden oyunu kaldırdılar. Hala içimde yaradır 😭 bugün saydım tam sekiz yıl olmuş, seni çok özledim güzel oyun keşke yeniden eski hesaplar devam etse başlasak 🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Bakınız linki ve kapanma açıklaması da aşağıda

www.3doyunlar.net/3d-online/online-ciftlik.html
Güncellemeler
+1 yıl
Online Çiftlik oyunu vardı bir zamanlar, o oyunu oynayan var mı aranızda?
Cevapla