Yeni aldığım hat bozuk çıktı ne yapmam lazım?

15/10/20 tarihinde annem ile beraber gittiğimiz Türk Telekom bayii'sinden sim kartı aldık 3 saat içinde hattınız açılacak dediler sonra eve gittik evde telefonuma sim kartını yerleştirdim ama 3 saat geçmesine rağmen hattım hem açılmadı hem de bozuk çıktı ben şimdi para iadesi yapmak istiyorum ne yapmam lazım? Bozuk sim kartını değiştirirler ise tekrardan bozuk verme ihtimalleri olduğu için tekrardan aptal durumuna düşmek istemiyorum bayii Kayseri Hunat mahallesinde idi 115 TL fiyatına aldım
Yeni aldığım hat bozuk çıktı ne yapmam lazım?
Cevapla