Ben gece yatarken telefonunu kapatmayanlardanım ama annemle babamda tam tersi kapatıyorlar. Kardeşim de uçak moduna alıyor. Hepimiz farklı telden çalıyoruz :D Siz telefonunuzu kapatır mısınız?


Hayır Kapatmıyorum Açık duruyor Sadece şebekeyi kapatıyorum Uçak moduna alıp telefonu öyle yatıyorum Hem Telefonu Uçak moduna almak pilden tasarruf sağlar Şebeke açık olduğu sürece tüketim biraz fazla olur Telefon sürekli sinyal aldığı için
Cevap
23Cevap
bı aksılık olmadıkca 24 saat telefonumda açıktır ınternetımde.. sadece oyun vb sacma sapan bıldırımler gelmesın dıye sesını kısarım...
Rahatsız etme moduna alıyorum sekiz saatlik ayarlıyorum sabah saatlerinde sesi açılmış oluyor kalkınca tüm bildirimlere bakıyorum
Soruyu okuyunca aklıma geldi. Yatmadan önce telefonu uçak moduna alınca sabah alarmını etkilemez dmi? @TechnoGirl 🤔🙄
Kapatmam. Dünyanın binbir türlü hali var ölürüz kalırız acil bir arama gerekir acil bir arama gelir falan gerek yok.
Modemi de telefonu da kapatıyorum çünkü radyasyon 🤤
Kapatmam asla kapatmakta yanlıştır bence acil bir durum olabilir
genelde rahatsız edilmemek için kapatırım, açıkken arayan çok oluyor uykumu bozanda..
Aksine açık bırakmam lazım..
Alarm ayarlıyorum öğrenciyim ben yaa 😂
Kapatmam ama oda dışında kalır mutlaka. Sadece zil sesi açıktır diğer bildirimleri kapatırım
Hayır. Sabah erken kalkmam için telefondan alarm kuruyorum
Bazen kapatıyorum gruplarda çok sohbet olunca şeyden uyuyamiyorum o yüzden bazen de kapatmiyorum
Kapatmam asla acil birsey olur hasta olur arayan olur diye
Telefonu kapatmam sessize alırım wifi ye baglı oldugu icin cok bildirim geliyor
Batarya servis durumunda olduğu için oynamasam bile kendi kendine sarjı bitiyor kapanıyor.
Kapatmam. Alarm kuruyorum ayrıca acil bir durum için arayan olabilir.
Genelde uçak moduna alıyorum
kapatabilirsin uyuyacağım da kapatamıyorum işte
Uyuyakalmazsam evet kapatırım.
Uçak modu plase çuçuçu 😂
Kapatmıyorum ama sessize alıyorum
Kapatmam ama wifiyi mobil veriyi kapatırım
Genelde sessize alırım yatarken
Kapatıp şarja takıyorum
İşim gereği kapatmam, sessize de almam.
Teli değil wifiyi kapatıyorum
uçak moduna alıyorum.
Başka bir odada şarja takıyorum.
Sarji biter genelde kapanir😅
Uçak moduna aliyorum herkese oneririm
Hayır.
kapatmıyoruz eskidendi o devir.
hayır 24 saat açık olmak zorunda..
Hayır, kapatmam. Mühim bir şey olabilir.
Rahatsız etmeyi açarım
Bazen
Acik
Hayır
Hayır aksine açık olmalı
benim telefonum 24 saat açıktır
Hayır
Yok ya hiç kapatmam
Ben sandığa koyup mühür vuruyorum
Uçak moduna alıyorum
Kapatmıyoru
O beni kapatıyor
uçak moduna alıyorum
yoo kapatmam
Uçak moduna alıyorum
Hayır sessize alıyorum
Bn kapatıyorum..
Acık.
Ucak modu
Hayır
Hayır
hayır
Yok kapatmam ben
Hayır , kapatmiyorum
Kapatmam
Sessize aliyorum.
Kapatıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?