Bir şeyin yasaklanmasına tamamen karşıyım. İnsanların eğitim seviyesi yükseltilirse ancak saçma sapan şeyler yapmaları önlene bilir. Yasaklamak çare değil. Ben hiç Tiktok kullanmadım. Tiktok videolarıyla karşılaştığımda da bu insanlar ne yapıyor böyle diyorum. Beni baya şaşırtıyor orada yapılan videolar. Siz kullanıyor musunuz? Bugün yasaklansa ne düşünürsünüz?
Tiktok kullanıyor musunuz? Bugün yasaklansa ne düşünürsünüz?
Benim de TikTok hesabım var buraya Ben yanlış bulmuyorum Zaten her konuda televizyon olsun Instagram olsun internet olsun bir şeyi yanlış kullanmak isteyen zaten yanlış kullanıyor tiktok'ta çok güzel içerikler öten insanlar var yani kimi takip ettiğine bağlı ve yasaklanması sadece yana kötü reklam yapıldığı için herkes oraya kötü bir mecra sanıyor bu yüzden yasaklanması yapacağız konusu oluyor
Kullanmadim yasaklansada sorun etmem ama kullananlara saygisizlik oldugunu dusunuyorum. Zaten sacma bir mecra olabilir dusuncesi olabilir insanlarda yani o mecrayi kapatinca tiktok cularinda deney tupleriyle element arayacagini dusunmekte sacmalik.
Yasaklamak bir şeye olan ilgiyi arttırır. Tiktok kullanıyorum yeni açtım %90 'i salak saçma ve gereksizlerin oluşturduğu bı platform olsa da kendi videolarini çekmek için eğlenceli
Hiç kullanmadım arada instadan gezerken videolarına denk geliyorum erkegen kızların popolarını gösterip ünlü olmaya çalıştığı biyer bence kapatılmalı birdaha açılmamak üzere
Hiç kullanmadım sosyal medyada rastlayınca ne bu diyenlerdenim yasaklanırsa umrumda olmaz insanlar saçma bir hal almaya başladı farklı amaçlar için kullananlar var herkes özgür evet ama insanın da bi seviyesi olmalı bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yasaklansa güzel olur video atmıyorum tabi ki ama sıkıldığımda orda ki malları izliyorum özelikle yakın çevremdekilerin videolarını izliyorum
Kullanmıyorum olsa da olur olmasa da olur bir uygulama. Eğlenmenin vakit geçirmenin dışında brezilya dizisi gibi bi yer. Kim kimle o ona laf gönderiyor o onun sırlarını döküyor. Saçmalık tamamen