AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Çoğu masal dünyası kendilerine yalandan bir dünya yaratmışlar onu lanse ediyorlar. Instagram'da mükemmel anne, sporcu, sağlıklı yaşayan , eşi ya da sevgilisiyle heep el ele göz göze, hep gezen, hep güzel yemekler yapan... kişiler var. Hep yalan hep dolan. Boşver takılma hiç onlara aç hesabını görmek istemediklerini engelle gitsin😉
1 yıl fazla okumak var instegrami silmek var ama silme yani arada girersin
Sosyal medya kullanmıyorum. İnstagram zaten en tiksindiğim sosyal ağ.
Kullanıyon işte burasıda sosyal medya
Ben dondurdum ne güzel. cok merak ettigim bisey varsa kardeşimden giriyorum
Evet o yüzden bende instayi dondurup bu siteyi açtım ama yakında buradan da ayrılacak gibiyim
Hiç bulaşma ya da çok açmak istiyorsan eger dengeli kullan öyle abartıp komplekse kapılmadan
Bende kapadım 1 aydır kafam rahat
Kpss hazırlanıyorum
Bence açma salla gitsin
Birşey olmaz korkma zamanla alışırsın instagramın yokluğuna.
Senin bu anlatmak istediğin durumu, yetki ve kurumlar büyük bir sosyolojik çalışma yaparak incelemeli çünkü anlattığın yüzde yüz etki eden bir durum almış.
İşin ucu kaçmış yani.
Sil hesabını. O kadar gerekli değil başkasının ne yaptığını görmen. ya da attıkları şarkıları dinlemen.
Eziklik psikolojisi onlar iyi hayat yaşıyor ben kötü ne saçma bir şey su sosyal medya fenomenliği
O fotolarda ne estetikler boyalar efektler var bir bilsen
Benimde moralimi bozuyordu 4 aydır kapalı
mutluyum
Birkac hafta once tamamen kapattim ve o huzura oyle bir alisiyorsun ki bir daha asla acmak istemezsin, hic eksikligini hissetmiyorum ve o kadar mutluyum ki😄😄
Evet herkes sahte yuzunu gosteriyor herkes zengin herkes mutluu yalan hayat orasi
Kimseyi takma girmek istemediğin kim varsa sil ben öyle yaptım 😄
Görmek istemediğin yazcaktım 😅
Ben de kullanmıyorum boşver hayatta daha güzel ve değer katacak şeyler var onları ara bul daha mutlu olacaksın kendi gelişimini gördükçe 🌸
Bende instigramimi kapattım benimde moralimi bozuyordu şimdi daha iyi
Demekki sadece bende değilmiş
Ewet
Evet çok can sıkıcı bir uygulama olmaya başladı ben siyasi partide görevli olduğum için kullanıyorum artık
kpss nasıl geçti
KPSS Kasım da ve ekim de var
İnan bilemiyorum.. 3 farklı sınava girdim (öğretmen olmak için malum kpss GK gy, eğitim Bilimleri ve öabt var) 1 hafta sonra belli olacak ak mı kara mı=)
Aynı durum bende de vardı. Kessinlikle açmalısın kümeye verecek hesabında yok eski sevgiline "canım böyle istedi" demen yeterli.
Ben de sosyal medyalarımı kapattım. Oradaki her şey sahte, onlara aldanmayın.
Ben de bugün aynı şeyi dedim ne hayatlar var. Hatta az önce bi kızın profiline girdim. Hem çok güzel hem kariyeri var 4 4lük bazıları çok şanslı.
instagramda herkes mutlu twitterda herkes dertli:)
Sosyal medya boş muhabbet çok ciddiye almamak gerek
Bence uzak durmak en mantıklısı tabi bağımlı isek o zor
Kapat kullanma gitsin gereksiz zaten ben kullanmiyorum
Mart ayındn aynen bu nedenden dolayı hesabım kapalı. Ben tek değilmişim bu konuda...
İnstayı bırakıp Twitter a geçeli baya oldu aşırı rahat
Anlık hayatlar kafana takma
Cok ciddiye almaman gerekiyor
Aç aç beni ekle ben depresyona sokmam
arada sirada ac bak bagimlisi olma amma.
kimse göründüğü gibi değil herkes maskeli
Kullanmıyorum hiçte bişey olmuyor🙄
Bende bir sıkıntı yok :)
33 yaşına rağmen iyi özgüven:)
Yaşla değilde, özgüvenin daha çok zeka ile alakası olduğunu düşünmüştüm. Ama sizinki de farklı bir görüş olarak bir kenarda durabilir.
insta sahte hayat dolu sınav dönemi kesinlikle sil
Direkt kullanmıyorum.
İnsta yı sildim en sağlıklısı
Dalgana bak. KS de takıl daha iyi 😊
kpss ye calis bosver instingram i
Benim instagramım yok kapattım 3 4 gün önce şu an iyi gidiyor 😅
Uzun bir süre kullanma
Instayi bırak boşver bence
Ben sildim bile knk sende sil
İnstagramdan bir sevgilim olmadı be
Girme Instagram'a ne işin var
Sence bence psikologa git yani 15 yaşında bir ergen değilsen bunun çoktan geçmesi ve olgunlaşman gerekiyodu
Kpss demişsin o zaman 20 yaşından büyüksün ve hala ergen gibisin
İnsanı ister istemez etkiliyor. Psikolog ile alakali değil bu
Hem Ota b. ka psikolog diyorsunuz da psikolog ne yapacak pardon da? İki pohpohluyor iki nasihatimsi verip yolluyor
Sen sinir hastasısın kanka. Allah ailenin yardımcısı olsun. Niğdede olsan belki benim patrondan (psikolog) randevu ayarlardım ama sen şimdi ağzımaa sıcarsin neyse
Hee senin amacın Müşteri çekmek, anlıyorum şimdi☺😅 sinir hastası falan da değilim sadece sahtekar ve anlamadan yargilayan insanları sevmiyorum.. zaten sen gibi birini alan psikologa gitsen kaç yazar.. sen nesin ki psikologun ne olsun
Başka derdin yok mu?
Olmaz mı. .
Kullanma. Twitter güzel Instagram saçma
Beni kimse takip etmediği sürece soğurum
Hangi kpss ye çalışıyorsun
Geçtiğimiz kpss vardi ya onun için kapatmistim. 7-8 ay kapalı kaldı. Şimdi bitti geçti malum eylül'deydi. Ondan tekrar acsam diye düşündüm
Anladım. Bendede aynı durum var. Normalde fiziğin tipim düzgün olmasına rağmen dediğin olay benim için de geçerli. Twitter kullanıyorum orda bile aynı durum var. Yok eli böyle olmayan fiziği böyle olmayan kendine erkeğim kadim demesin gibi sürekli saçma sapan şeyler çıkıyor. Instam kapalı bu gidişle orayı da kapatacamm
Kapatmak insana iyi geliyor ama biraz da 'bir şeyler kaciriyorum" hissi veriyor sanki
Orası öyle. Insan yine merak ediyor evlenen oluyor falan fistan şeyler iste
Kapat ozaman
Zaten kapalı da tekrar açsam mi diye düşünüyorum
Tövbe et kullanmamaya.
Instagram'da herkes güzel..
Bozmuyor ama dediğin doğru evet herkes farklı
Evet buna bende dayanamıyorum
Açma hazir alismisken sakin acmaa
Ah aynısı bende de var...
Bu site de beni hasta etti.
Ara sıra giriyorum bazen hiç girmiyorum bu siteye gerçekten sosyal medya çok kötü bir şey olduğunu anladım.
İnstagramimi kapattım kafam rahat.