İnstagram beni depresyona sokuyor. Size de oluyor mu, ne yapmalıyım?

Ama kpss için kapattığım instagrami şimdi açsam mi acmasam diye kararsızim çünkü beni kompleks sahibi yapıyor.
Aslında eli yüzü düzgün insanim ama oradaki insanlar sanki birer Afrodit gbi birer manken gbiler, ben yanlarında çok sönük kalıyorum gbi hissediyorum.. hepsi güzel hepsi mutlu ve zengin bir platform üyeleri beni aşağılık kompleksine ve kendimi ve hayatımı begenmememe yol açıyor. Ama ne olup bitiyor merak da ediyorum hem eski Sevgilimi hem gündemi. çok kararsızim ya çünkü kapattığım sürede çok barışik oldum kendimle ama insanlar tarafından "unutuldum" hissine kapıldım ve arkadaşlarımin paylasimlarini da göremiyorum. Açsam terk ettiğim eski sevgilim yazar ve ona aciklayacak yüzüm de yok olayları.. ne yapmaliyim
İnstagram beni depresyona sokuyor. Size de oluyor mu, ne yapmalıyım?
Cevapla