Ama kpss için kapattığım instagrami şimdi açsam mi acmasam diye kararsızim çünkü beni kompleks sahibi yapıyor.
Aslında eli yüzü düzgün insanim ama oradaki insanlar sanki birer Afrodit gbi birer manken gbiler, ben yanlarında çok sönük kalıyorum gbi hissediyorum.. hepsi güzel hepsi mutlu ve zengin bir platform üyeleri beni aşağılık kompleksine ve kendimi ve hayatımı begenmememe yol açıyor. Ama ne olup bitiyor merak da ediyorum hem eski Sevgilimi hem gündemi. çok kararsızim ya çünkü kapattığım sürede çok barışik oldum kendimle ama insanlar tarafından "unutuldum" hissine kapıldım ve arkadaşlarımin paylasimlarini da göremiyorum. Açsam terk ettiğim eski sevgilim yazar ve ona aciklayacak yüzüm de yok olayları.. ne yapmaliyim
Aslında eli yüzü düzgün insanim ama oradaki insanlar sanki birer Afrodit gbi birer manken gbiler, ben yanlarında çok sönük kalıyorum gbi hissediyorum.. hepsi güzel hepsi mutlu ve zengin bir platform üyeleri beni aşağılık kompleksine ve kendimi ve hayatımı begenmememe yol açıyor. Ama ne olup bitiyor merak da ediyorum hem eski Sevgilimi hem gündemi. çok kararsızim ya çünkü kapattığım sürede çok barışik oldum kendimle ama insanlar tarafından "unutuldum" hissine kapıldım ve arkadaşlarımin paylasimlarini da göremiyorum. Açsam terk ettiğim eski sevgilim yazar ve ona aciklayacak yüzüm de yok olayları.. ne yapmaliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer