Selamlar. iphone'nun kablolu kulaklığını kullanırken kendi kendine ses kısıyor. Telefonda girmediğim ayar kalmadı ancak hiçbir şey bulamadım. Eski iphone kulaklıklarından var onun ucuna uç dönüştürücü takıp kullanıyorum ve sorunsuz çalışıyor. Bu yeni kulaklıkların özelliğimi yoksa bozu mu?
Iphone 11 kulaklığı kendi kendine ses kısıyor. Bunun bir ayarı var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İos 14'e güncelledinse eğer , ses ve dokunuş kısmına bak. Otomatik kısmayı ordan yapar.
Kulaklık kumandası ( ses kısma) tuşu takılı kalmış olabilir belki.
öyle bişi yok kendim kullanıyorum bizzat
Iphonemiz yokki bilelim 😜
Bende bu konudan şikayetçiyim 🤦
Huaweiciyiz
Benim ayfonjm yok
Hayır yok