Telefonla görüşme fobim var mesajlaşmayı seviyorum diyenlerden misiniz yoksa mesajlaşmaya üşenip telefon görüşmesi yapanlardan mı?

2 tip insan vardır biri mesajlaşmaktan hoşlanır. Telefonla konuşamaya tahammülü yoktur. Diğer insan tipi ise mesajlaşmaya görüşür. Sesli olarak görüşmek ister. Siz hangi taraftasınız?
Telefonla görüşme fobim var mesajlaşmayı seviyorum diyenlerden misiniz yoksa mesajlaşmaya üşenip telefon görüşmesi yapanlardan mı?
mesajlaşma
telefon görüşmesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Telefonla görüşme fobim var mesajlaşmayı seviyorum diyenlerden misiniz yoksa mesajlaşmaya üşenip telefon görüşmesi yapanlardan mı?
Cevapla