Mesajlara sürekli geç yazan kişiye bir daha mesaj atar mısın?
Dip: Herkesin işi olabilir geç cevap verebilir. Ancak bunu düzenli olarak yapan birisi bence konuşmak istemiyordur. Eğer sürekli de olsa normal diye düşünüyorsanız o kişi sizsinizdir :D
Mesajınıza geç cevap veren flörtten/arkadaştan/sevgiliden soğur musunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 354 cevap paylaştı.
Mesajıma geç cevap veriyorsa eğer ilkten bir sorarım belki işi vardır yazamamıştır ya da acil bir şey oldu. Bu iş bahaneleri her gün oluyorsa ve geç cevap veriyorsa konuşmayı keserim bir daha yazmam.
Hayır insaların işi gücü meşguliyetleri sorunları var. Kimse saniyesine cevap vermek zorunda değil. Canı sıkkındır bir şey olmuştur vs. Anlayışlı olmak lazım. Birine mesaj atınca cevap almayınca neden delirir insanlar anlamıyorum
Seven insan ilgi alaka gösterir.. Ne kadar işi olursa olsun.. Hiç mi öglen yemeği molası vermiyor.. Hiç mi Wc ye gitmiyor.. yazmak isteyen insan bir fırsat yaratır yani her şekilde 😃
Evet.. seven insan bir şekilde fırsat yaratır yazar.. Sürekli geç yazıyorsa bu beni takmadığını gösterir.. Bana karşı yoğun bir ilgi alakası olmadığının ispatıdır.. ilişkiye o nokta koymadan ben önce davranıp. noktayı koyarım. 😃
Bu başıma gelen bir şey değil ya da gelmişse de takmamışımdır ama çok büyük bir ihtimalle soğumam. Benim için arkadaşımın ne kadar vakitte yanıtladığının bir önemi yok.
İnternet & Teknoloji konusunda 499 cevap paylaştı.
İs olmayan vakitte ozellikle gece yatarken mesajlasirken gec cevap gelmesi ve bunun surekli olmasi sogutur, isteksizlestirir beni.. Bunlar disinda sorun olmaz cunku herkesin bir meaguliyeti oluyor. Hatta bu zamanlarda da birinin gec cevap gelmesini sorun etmesi de rahatsiz edici olur. Bunun surekliligi de cekilmez..
Bir iki geç cevap vermeyi anlayışla karşılarım. Üçüncü de uyarırım, baktım anlamıyor by by! Ayrıca tek bir mesajıma cevap yazmazsa makul bir süre içinde yine by by! Biter benim için. Bana değersiz hissettiren birini asla hayatımda tutmadım, tutmam.
Ben genel de bekletmeyi sevmem ama insanların bazen işi başından aşkın olabiliyor bu aralar çogu arkadaşıma geç dönebiliyorum bu onları önemsemiyorum anlamına gelmiyor
Ben beklememki ertesi günü 😅bana anında cevap verilmesi gerekiyor. sinirlenirim ve direk silerim hayatımdan uğraşmam yani. kimseyede yazmam yani. kendisi yazıyorsa bekletmeyecek bu kadar basit. sen beklemekle hata yapmışsın @syklopn52
Evet hata yaptım ama artık umursamıyorum sildim artık işi düşünce yazanlar da oluyor bende onlara cevap vermıyorum bu görüldü atanlarada aynı Çok sinir oluyorum anında cevap veremese bıle en fazla 10dk sonra versin işi varsa 😅
Evet saygısızlık olarak kabul ederim Bunu yani görüyor mesajı okuyor ama hiç bişi yazmıyor bazen keşke yazmasaydım derim mesajı herkesden sil yaparım Bu özellik iyiki var 😅😅
Ya benim durum farkli. Mesela o kişinin bana deger verdigini biliyorum. Ama huyu öyle. Ağır vasita. Kendi ilk mesaji attigi halde cevap veriyorum, geri dönmüyor. Bu da beni sinir ediyor. Ben hizliyim. karsimdan da hizli olmasini bekliyorum. Sonucta ilk mesaji sen atmissin. Madem yazmican insani ne mesgul ediyorsun. Bu bahsettigim de flört falan degil normal arkadas. Iyi birisi oldugu icin de silip atmadim ama yazasim gelmiyor ve yazmiyorum da. Bu sefer de sana deger veriyorum seninle arkadasligimiza devam etmek isterim benim icin onemlisin gibi seyler yazmis. Samimiyetine inaniyorum ama bu huyu beni rahatsiz ediyo, biraz da takinti yapmisim ona karsi. Baskasi olsa yazmasam ilgilenmesem yazmaz iliskiyi sonlandirmamak icin cabalamaz. O yuzden bilemedim yani.
Takıntı değilde bana göre bir kişinin cevap vermesi saygı ve önemsediğinin belirtisi. arkadaş , flört, sevgili ne olduğu farketmez. bir kişi seni bekletiyorsa sen önemsediğin kadar önemsemiyor. beklettikten sonra lafta seni önemsiyorum demek kolay. önemli olan bunu mesajdada yapmak yani bekletmemek. sen anında yazıyorsan o da anında yazmalı. işi varsada bunu belirtmeli. insanlık hali işi olabilir. fakat herzaman olmaz bindebir bunu belirtip yazması gerekir. bekletmeden hemen yani. iyi birisi olabilir. fakat seni önemsemiyor demekki. sense seni önemsemeyen birini önemsiyorsun. öyle insanı hayatından çıkarman gerekir. kendini değersizleştiriyorsun. kimse senden önemli değil. değersiz insanları değerlileştiryorsunuz. bunu yapmamanız gerekir. yerinde olsam uğraşmam silerim. canını sıkmanada gerek kalmaz. senin sinirini bozan insanları hayatından çıkarmalısın. böylece kafan rahat ve mutlu olacaksın.
Çıkardım artık hayatımdan işi düşünce yazıyor sonra mesaja görüldü atıyor bende yazıyorum (görüldü?☹ ) aynen böyle yazıyorum oda işim vardı ders calısıyordum gibi bahaneler üretiyor halbuki watsapdan cıkmıyor nasıl ders calıscak
Aynen öyle bahaneler ya. hayatından çıkarman isabetli olmuş. keşke (görüldü?☹) yapmasaydın. iyice şımarıp kendini değerli sanmıştır. onu bile yazmamak gerekir yani. aynen whatsapptan çıkmayan nasıl ders yapacak 😅yalanlar yalanlar... @syklopn52
Hayır çokta mesaj kutusuna bakan bir insan değilim zaten. d
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Geç cevap vermesinin bir açıklaması varsa soğumam istemese hiç cevap vermez. Ha ne istediğini bilmeyen karşısındakine de yansıtmaktan aciz tip ayrımını yapabilmekte de fayda var.