Kaç yıldır sessizde kullanıyosam zil sesimi unutmuşum. s 


Kapalı. İkide bir üst üste bildirim sesinin geliyor olması o an yanımdaki insanların rahatsız olmasına sebep oluyordu. Bir de "kim o mesaj atan" diye sormazlar mı? Sırf bu yüzden bildirimleri sessize almıştım. Ne yalan söyleyeyim ben de rahatsız oluyordum o sesten. Böylesi daha iyi...
Bir insanın bildirim seslerinin kapalı olmasının nedenlerinden biri her bildirimde sevdiği kişinin yazdığını sanıp kalbinin çarpması sonucu başka birinden ya da uygulamadan gelen bildirim olduğunu farketmesi üzerine sinirlenmesi ve üzülmesidir yani bence
Cevap
21Cevap
Bildirim sesleri kapalı. Sevmiyorum öyle zırt birt bildirimi.
bazı uygulamalarin bildirimi kapatırım hep.
WhatsApp'ta grup mesajlarını sessize alıyorum.
Dayım oğlu senin müziği ben ayarlamıştım cendere çalışıyo
Eskiden kapalıydı açmazdım ama ilişkiye başladıktan sonra hep açık o bildirim sesini duydukça kalbim yerinden fırlıyor
Soru cevaplıyorum hani ondan olabiler miiii 😂😂
Ahaha bilemiyorum artıkın 😂
Aylardır sessizde sanıyordum meğerse arayan yokmuş bir ara tamirciye bile götürdüm sesi çıkmıyor bunun bozuk mu diye
Telefonum hep sessizdedir.
Telefon sesini tuş sesine kadar açan insanlarla ilgili kişisel tespitim; aşırı bencil ve gamsız indanlar 😄
hep sessizdedir..
telefonu koyduğum yeri unutunca keşke açık bıraksaydım diyorum her seferinde şldksk
Kullandığım doğru düzgün uygulama bile yok, hepsininki de kapalı WhatsAppta bir kaç kişinin ki açıktı o uygulamayı da sildim zaten artık hiç yok 😂😂
Ya sessizde ya da titreşimde oluyor telefonum genelde, Wp dışındaki uygulamaların bildirimi de kapalı.
İlk telefon kullandığım vakitlerden beri hep sessiz kullanıyorum. Tüm uygulama bildirimlerim de kapalıdır. Ben istemeden kimse beni rahatsız edemez😅
Telefon sürekli elimde değilse açık. Elimdeyse kapalı 🥳
Yanlışlık sessizden çıkartmışım. bir yerden bir telefon sesi geliyo. Anneme dedim birinin telefonu çalıyo telefonu getirmiş senin telefonun değil mi bu diyo jxjxkx
O kadar çok bildirim geliyor ki ailem rahatsız olmasın diye ara ara titreşim moduna alıyorum.
Bildirim sesleri açık. Bu site dışında pek uygulamam yok, o yüzden fazla bildirim gelmez bana.
Hafta içi iş yerinde sesler açık, hafta sonu ve evde her zaman kapalı.
Kapalı. Telefonum her zaman sessizde. Babamdan her defasında azar yesem de, değişmiyor..
Tamamen sessiz. Sesli olduğu zaman benim telefonum gibi gelmiyor dkkdkdkd
Bildirim sesi bazen açık bazen kapalı ruh halime göre değişiyor..
Telefonu sessizde kullanmak insanda garip bir bağımlılık yapıyor.
Dışarı çıkacağım zaman açıyorum bildirimleri ama onun dışında hep kapalı.
Yani bildirim sesini.
ayni ben ama genellikle telefonla ugrastigim icin mesaja hizli cevap veririm
Aramalar hariç bildirimler sessizde sadece zil sesi açık
en güzeli normal arama sesi açık.
ve bildirimler/sms vs vs onlar titresimde.. telefon elindeyse görürsün ve değilse titreşimden duyarsın ve kimse rahatsız olmaz
Kapali eşim burda takıldığımı duyarsa gece uykumda boğar
kapali reddit ve wp dısında sosyal medya kullanmıyom
@İYONİZER12 bu ben değilmiyiö sğdldşld
Bildirimler kapalı tel paso sessizde miss
Açıkk benim telefonumda şifre bile yok
Sevgili adaylarına mesaj verildi ✔
Bunu diyenlerin 1 hafta bile boş duramaması gerçeği :D
19 yaşındasın ne kadar uzun olabilir
anlayacağınız umarsız rahat tip hiç sevmem.
Hep kapalı okulda kapata kapata alışkanlık oldu
Telefonumun zil sesini unuttum 😂
hep kapalı ve hep elimde zaten
Beni anlatmışlar. Üzdü
Arkadaşım, arayanım mı var bee
Evet bu kişi tam olarak benim.
Evdeyken kapalı dışarıda iken açık
Kapalı evet
Aramalar bile sessizde benim
10 yıldır aynı zil sesini kullanıyorum
Her daim öyle
En temizi miss
açık hep her zaman
Detay ben
Kesinlikle ben😂😂
Kapalı çok yazıyorlar
Açık her zaman
hep sessizde
Kapalı
Açık.
Kapalı.
Kapali
Açık
Hep kapalı
Yıllardır açık bir mesaj atan yok.
Kapalı.
açık
Kapalı.
Yasasin bildirimsiz hayat
Kapalı
Hicbir uygulamanın bildirimi acık değil🤷
Titreşimde şuanda
Açık
7/24 kapalı karşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?