Bu noktadan sonra ne yapılmalı? Ne bir muhabbet açılıyor ne bir ortak konu veyahut tartışmaya açık bir konu falan hiçbir şey yok yani, her şeyi karşı taraftan beklemek yerine adım atmak çok mu zor?
Sanalda oldu bittiye giden sohbetlerden nasıl kurtulunur?
Valla ben konuşacak konu bulurum illa ki ya, şu an en belki de asosyal zamanımdayım, asosyalden kastım hiçbir aktivite yapmıyorum jsjnzjdd coronadan dolayı neyse yine de birçok şey konuşabiliyorum yani konu konuyu açıyor illa ki ama karşı tarafın da seninle konuşmaya istekli olması lazım yoksa konuşamazsınız.
Eğer karşı taraf sohbet etmeye istekli ise sohbeti devam ettir klişe laflardan uzak durmaya çalış çünkü seni sıradanlaştırır kızlara karşı daha zordur bu durum malum yazan çok oluyor tabi farklılık yarat derken kendini tamamen farklı tanıtma etkiliyici bir giriş yap çok fazla soru sorma ilk etapta ve gizemli ol böylelikle çekici geleceksin sıkıcı mıyım diye düşünme seni iyice sıkıcı bir hale getirebilir aslında o kadar da zor birşey değil.
Konuyu onun açmasını bekliyosun diye düşünüyorum ilk bir konu aç eğer devam etmezse güzel bir konuşma yap ben konuşulmayan paylaşım yapılmayan bir ilişki veya birliktelik istemiyorum de tavrını belirt
İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
Benim de bu olayın tam tersi iletişim yönünden iyiyim sırf o mutlu olsun diye jestler bile yaptığım olmuştur bu defa karşımdaki sıkılan bir tip... İşte kıymetini bilmeyenler de hep olacaktır..
Bu tiplerden uzak dururum. Sohbet dediğin karşılıklı çabayla olan bir şey bunun sorumluluğunu almayan biriyle konuşmam var öyle arkadaş ne konu açma ne sohbet başlatma özelliği var, sadece emojş attığı bile oluyor, sonra niye arkadaş grubunda aranmıyorum. Niye arayalım ki
Böyle insanlar can sıkıcı madem konuşacak bir şeyin yok yazma arkadaş. Bir de bunu sürekli kıza yapan erkekler var sen düşün, kız konu açsın bekliyor...🤦♀️
Ama sen bana laf çarpıtmış oluyorsun ya 😕 ben ne yapsam yaranamıyorum ki ama, artık yazmıyorum yani uzak tutuyorum kendimden, böylelerine en güzeli soğuk yapmak ya.
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Iste simdi neden olmadigini anladim bende bu durumdayim bir kizla konusuyorum misal instagramda ayni bu sekil. sonra susuyom oda susuyor sahi bu gibi durumlarda he yapilmasi lazim ki yeni tanisigin birisi ile ne konular konusabilirsinki
Şimdi şöyle Şimdi şöyle birşey var konu açıyorsun konuşuyoruz amenna ama hani birşeyler de ben diyeyimde konudan konuya geçeriz sohbet uzadıya gider falan düşüncesi hiç yok. Bu durumda medeni bir şekilde birdaha yazmamasını isticem, çünkü bir huyum var böyle durumlara girince kafam atıyor.
Bu durumda kızın belki ilgisini çekmiyorda olabilirsin, kızlar genelde istediği kişi işe konuşmak için konu açar diye düşünüyorum ya 😕 ama bitirmeden önce bundan hoşlanmadığını belirt, yine aynı devam ederse sessizce uzaklaş
Değmez 😊 kedilere bak 😊 sahibinin bile sevmesini istemiyorsa o an hemen ittiriyolar patilerle. Canın neyi istiyorsa öyle yap muhabbet yürümüyosa karşındaki sıkıcıdır uzat patileri 😊🤣 Alıntı :BirKediSahibi nden 🤣
Ettin tabi de 😅 sorma bunu bir ara bende yazmıştım, bir hayvanın sahibine veyahut bir insana be denlice çok iyi geldiğini, bu durumu da yaşadım resmen oturup bir köpekçik ile konuşuyordum. Kendi evime çıkacağım zaman ilk işim bir pet sahiplenmek olacak.
konusmalara genelde gunaydin veya napiyorsunla baslamak yerine daha farkli seyler mi soylense acaba mesela o an dinledigin bir sarkiyi atabilirsin veya o anlik gelisen uzuldugun veya sevindigin bir olaydan bahsedebilirsin hem onun da gorusunu alirsin
Yani bir konu açmak lazım.. ama işte konu açınca onunda bir adım atması lazım ama genelde bir adım atmıyor :)) kalıyor öyle iki insanında konuşası yok biaraz
Benimde böyle muhabbet ettiğim biri var asla ilerlemiyor ama ısrarla yaziyor durumunu bildiğim için terslemiyorum engel de atmıyorum sabırla cevap vericem bakalım nereye kadar