Şahsen ben Epic Games denilen oluşumu küçümserdim, bir aralar Batman serisini bedava vermişlerdi, o zamandan beri hiç bakmadım. Az önce Twitter da dolaşırken #GTA5 gördüm, 7 senelik oyun neden popüler oldu diye girdim baktım ve o manzarayı gördüm... GTA 5 bedava olmuştu. Her klasik Türk genci gibi gidip Epic Games hesabı açtım ve oyunu havada kaptım, yazılanların aksine hiç bir problem de yaşamadım. Eskiden sevmediğim oluşumun böyle bir hamle yapması bence Steam'i zora sokabilir. Ben de GTA 5 için mi sevineyim Batman'i kaçırdım diye mi üzüleyim bilemedim :) Peki siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada Steam kullananlar üzülmesin ! Humble Bundle da "Aegis Defenders" ve "Crusader Kings 2 Horse Lords" ücretsiz !
Epic Games GTA 5'i Ücretsiz Yaptı? Ne Düşünüyorsunuz?
Dert edilecek şey değil ya, açıyorsun 20 tane epic games hesabı. Hepsine ekliyorsun GTA 5'i. Sonrasında indirim bitince hepsini 20-30 TL den satıyorsun :D
Ben arkaya klasik müzik açtım (böyle şeylerde çok stres yaparım çaktırma :D ) sonra yavaş yavaş Launcher açıp oradan yükledim oyunu. Zaten 1 hafta süre var o kadar aceleye gerek yok bence.
Eskise bile Skyrim gibi hala aktif bir oyun. Hem bu GTA 6 için bir bildiri de olabilir. Hani "O kadar iyi bir oyun yaptık ki GTA 5 beş para etmez bunun yanında" gibi.
Bence GTA 5 şu an oldukça yeterli. Bir haberde Amerika da sokağa çıkamayan insanlar GTA Online üzerinden görüşüyor gibi bir şey diyordu. Bence GTA 6 nın 1-2 senesi var çıkması için.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Steam ağlıyor olmalı.
Henüz rakip değil ama yeni filizlenen bir rakip, tehlike yaratabilecek bir rakip.
Kartları düzgün oynarsa Steam kadar başarılı bir platform olabilir. Gerçi Türkiye de çoğu kişi bedava oyunlar için kullanıyordur Epic Games'i
Çoğu. :D
para vermiştim ben be zamanında :/
Dert edilecek şey değil ya, açıyorsun 20 tane epic games hesabı. Hepsine ekliyorsun GTA 5'i. Sonrasında indirim bitince hepsini 20-30 TL den satıyorsun :D
ooo zekice valla ne diyorsun senle bir eminönünde bir pideci falan mı açsak
1 Epic Games hesabı alana 1 Epic Games hesabı bedava misali :D
başka oyun falan oynuyor musun :D
Profilden anlaşılması lazımdı :/ Fallout severim.
bakmadım vallahi ya :D
Zamanunda birisi gta 5 i olmayanlara fakir demişti, şu an herkeste gta 5 var
Hala giremiyorum siteye 😂
Ben arkaya klasik müzik açtım (böyle şeylerde çok stres yaparım çaktırma :D ) sonra yavaş yavaş Launcher açıp oradan yükledim oyunu. Zaten 1 hafta süre var o kadar aceleye gerek yok bence.
Güzel taktikmiş deneyeceğim :D bu arada profilin ve kapağın süper 👍
Teşekkürler :) Fallout favorimdir her zaman için.
Site çöktü mq hayvan gibi şey ediyonuz
Launcher dan girebilirsin. Ama hemen indirmeye kalkma saniyede 200kb falan iniyor. Sınırlandırma koymuşlar yoğunluktan dolayı.
Launcher yok ki silmiştim pcde yer kaplıyo diye. Neyse daha zaman var sonlarına doğru indiririm
Eskidi oyun ondan
Eskise bile Skyrim gibi hala aktif bir oyun. Hem bu GTA 6 için bir bildiri de olabilir. Hani "O kadar iyi bir oyun yaptık ki GTA 5 beş para etmez bunun yanında" gibi.
Gta 6 üst düzey oyun olmayacakmış
Bence GTA 5 şu an oldukça yeterli. Bir haberde Amerika da sokağa çıkamayan insanlar GTA Online üzerinden görüşüyor gibi bir şey diyordu. Bence GTA 6 nın 1-2 senesi var çıkması için.
Evet haklısın
Bu arada gta 5 2025 ten önce çıkmayacak diyorlar ve gta trilogy geldi gta 6 öncesi eskiye dönüş yaptırdılar gta 6 kesin çıkıcak