Epic Games GTA 5'i Ücretsiz Yaptı? Ne Düşünüyorsunuz?

Epic Games GTA 5i Ücretsiz Yaptı? Ne Düşünüyorsunuz?
Şahsen ben Epic Games denilen oluşumu küçümserdim, bir aralar Batman serisini bedava vermişlerdi, o zamandan beri hiç bakmadım.
Az önce Twitter da dolaşırken #GTA5 gördüm, 7 senelik oyun neden popüler oldu diye girdim baktım ve o manzarayı gördüm... GTA 5 bedava olmuştu.
Her klasik Türk genci gibi gidip Epic Games hesabı açtım ve oyunu havada kaptım, yazılanların aksine hiç bir problem de yaşamadım.
Eskiden sevmediğim oluşumun böyle bir hamle yapması bence Steam'i zora sokabilir. Ben de GTA 5 için mi sevineyim Batman'i kaçırdım diye mi üzüleyim bilemedim :)
Peki siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada Steam kullananlar üzülmesin ! Humble Bundle da "Aegis Defenders" ve "Crusader Kings 2 Horse Lords" ücretsiz !
Epic Games GTA 5'i Ücretsiz Yaptı? Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla