Ben randomları Emojilerden daha çok seviyorum daha samimi geliyorlar. Ben çoğu zaman şu Emojileri kullanırım; "😈😡😀🤷♀️😠🙂" Bunlar hariç başka kullandığım çok nadirdir. Sıra erkeklere gelince isteyen istediği emojiyi kullansın ama emojiyle insan yargılamak saçma biraz. Şu Emojileri diğerlerinden bir ayrı sevmiyorum onları yazayım da sorunun cevabını vermiş olayım yani kız ve erkek hangi cins kullanırsa kullansın şu Emojiler komik ve itici bence; "🥰😘😔😒😌🤭🤫😚😙" benim kendime has fikirlerim bu şekilde.