Leauge of legends den bıktım arkadaşlar bana yardım edin?

Arkadaşlar leauge of legends den bıktım sezon 3 ten beri oynuyorum tr serveri hiç değişmez mi ya aptal aptal adamlar geliyor oyuna dereceli de bir tuhaf oluyorlar sinirim çok kötü bozuluyor kendimi yirtiyorum artık ne yapmalıyım bir fikriniz var mı. ?
Leauge of legends den bıktım arkadaşlar bana yardım edin?
Cevapla