Faturalı hat kullanmak sizce avantajlı bir şey mi? Yoksa pek gerekli olmayan bir şey mi? Avantajları ve dezavantajları tam olarak nelerdir? Ayrıca siz faturalı mı yoksa faturasız bir hat mı kullanıyorsunuz?
Faturalı hat kullanmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Yok beeee benim hattım şu an kırık o faturalı hat belasi yuzunden. Her ay paran oluyor olmuyor, zart diye ödeme mesajı geliyor paran yoksa eğer terliyorsun ben bunu nasil odeyecegim diye (ogrenciyim) kampanyali hattan dahil olduysan eger o kampanyayi şak diye bitirip sirtina esek yüküyle para bindirebiliyorlar bazi tarifeler aşım yaptıginda uyarmiyor en ufak aşımda ek hat aciyor hadi bir daha sirtina para biniyor. En son babam homurdana homurdana yarim dunya kadar olmus faturayı odedi sonra da hatti iptal etti baska bir operatorun faturasız hatlarina bakacağız bakalim. Bence ogrenciler icin ideal degil zaten sınırlı bir paraniz var onu da gidip zirt pirt şeylerden faturayi buyuten operatorlerin eline sayiyorsun ne gerek var? Faturasiz al canin istedigi zaman yuklersin tabi parasi olani bunlar ilgilendirmiyor
İnternet & Teknoloji konusunda 499 cevap paylaştı.
Faturali kullaniyorum pek sorun olmuyor. Turksell de oluyordu. Kota asinca bir gb 10-15 lira istiyordu. Ustalik aylik 10-15 gb lik bir tarif kullanigordum. Vadofona gectim daha rahat. 20 gb ustelik feys, yutup vs ucretsiz. Fazla bile geliyor gb lar.
Faturalı olmanın avantajı 1-Numara değiştirmek istediğin de mesela faturasız da konforun yoksa degistiremiyorsun ama faturalı da öyle değil faturalı da anin da her daim numarani degistirebiliyorsun aydan aya hattan hata değişiyor o. 2-Biri sizi aramadan engelledigin de faturasız hatliysan engelleyen kişiyi aradigin da telefon meşgul e çalar ama faturalı da sen o kadar para oduyorsun ayıp olmasın diye engelleyen kişiykişiyi aradığında meşgul e calmak yerine aradığınız kişi şu an da baskasi ile görüşüyor deyip sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz diyor size sesli mesaj bırakma hakkı veriyor. Oyl e faturasizifaturasısın yaptığı terbiyesizliği yapmıyor. 3-kontör derdin yok
İkisinin de dejavantajlari avantajları vardır mutlaka. Konturlu olanda sinir aşımı olmaz. Faturalı da bu aşım olur ve fazla fatura odersin. Fatura kullananlar çoğunluk olarak telefon almak için kullaniyor gibi.
En İyi Cevaplar