Faturalı hat kullanmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?

Faturalı hat kullanmak sizce avantajlı bir şey mi? Yoksa pek gerekli olmayan bir şey mi? Avantajları ve dezavantajları tam olarak nelerdir? Ayrıca siz faturalı mı yoksa faturasız bir hat mı kullanıyorsunuz?
Faturalı hat kullanmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Faturalı hat kullanmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Cevapla