Oyun falan oynamıyor babam param lazım hangi parçayı satabilirim anlaşılmayacak şekilde?
İ5 İşlemci - 8 GB Ram - 500 GB HDD
Ekran Kartı Yok
İ5 İşlemci - 8 GB Ram - 500 GB HDD
Ekran Kartı Yok
Git günlük bir işte günlüğü 50 tl den çalış.. Gece çalışma da var.. Tekstil işşerinde falan niye satıyosun evin eşyasını? Madde kullanıcıları aklıma geliyor böyle sorularda :(
Köye gidicez sigara parası lazım o yüzden.
Sigaranın da affedilir bir yanı yok gencooo 😄 Pc parçası satma git bir gün çalışsan 6 paket sigara alırsın, sor bir yerlere.
Anlaşılmayacak şekilde nasıl oluyo lan çok merak ettim
Ekran kartını sattım mesela mainbord kullanıoruz
Tamam onsuz olurda işlemcisiz ramsiz ve hddsiz PC acilmaz
Tek rami satarım sorun olmaz.
İşlemciyi satarım daha düşük bir işlemci takarım?
Cevap
2Cevap
Hiçbiri satılmaz hacı.
Tek rami satamazmıyım?
i3 işlemciyle değiştiremez miyim?
O işlere hiç girme bence, daha farklı bir yol bul para kazanmak için.
Ş erfsiz petrol benim cinlerle ilgili soru soran adam.
Satamazsın ki
Hepsine nakit 100 tl vereyim.
1200e aldık ne saçmalıyon.
O çöp sisteme o kadar para vermene acıdım.
İşlemcisi sade 500 lira
Ramler sade 200 lira
Ana kart esonic sadece 250 lira
Hard disk 150 TL
NE Saçmalıyosun?
Marka ve modeli yazarmısın. Ddr kaç işlemci kaçıncı nesil, hardisk ssd mi yoksa sata mı?
He kardeş dilin tutuldu bakıyorum da?
Lan bebe benim evdeki sistem sende yoktur. Konuşma...
48 gb ekran kartın mı var sanki m a l
evdeki sistem bende yokmuş muş
Esonic Anakart
İ5 İşlemci
500 GB HDD
Bebe marka modelini yaz sana ne kadar edeceğini yazayım.
İ5 işlemci kaçıncı nesil. Esonic anakart modeli nedir. 500gb hdd miş marka modeli türü nedir? Ram ddr kaç?
Ben yazdım kardeş 2 adet ram zaten en az 200 TL DDR3
i5 işlemci 500 TL
esonic anakart sıfır 250 TL
hard disk 150 TL
kasası sıfır 100 TL
Arama kısmına dxdiag yaz işlemci kaçıncı kısmında ne yazıyor bak bakalım
İ5 işlemci 3.20 Ghz (4 çekirdek)
Ne oldu lan kötümüymüş
Hesaplamanı yapabilirsin :D
100 liraya i5 işlemci
60 liraya bide kingson
Bozuk bunlar yalan inanma.
Yav he he. Bozukmuş. amiga bilgisayar ile başlayıp, ibm mmx işlemci windows 95 kullanan biri sende bunu yer mi :D
i5 işlemci en az 400 lira kardeşim.
4 gb hemde markası kingson ramlar pahalı
esonic ana kartın sıfırı zaten 300 lira
1200e aldık bu kasayı ama 2 gb 256 bit amd radeon ekran kartı da vardı
Bunun satan adam çok iyi bir kar sağlamış. Alınan zaman ve tarihte eklenince değer üstüne değer kaybı.
Sen masal okumaya devam et çok ucuz aldık bu kasayı biz.
Bu kasanın aynısını gördüm geçen 2000 TL
Yav he he :D
Bu kasadan tek tek toplasan 800 lirayı geçer 900 falan tutar.
E adamında kar'ı olacak tabi elbet.
Ben sana aynı kasayı 400 tl toplayayım :D
Toplayamazsın boş konuşma.
400 lirayamış
ekran kartı zaten 300den aşağı yok imkansız.
Toplayamazsam sana o fiyatlarıda veremezdim :D
Ekran Kartı Yok :D
Amd Radeon 2 GB 256 Bit
Hadi at bakıyım url kaç paraya satıyorlar
Ekran kartlı aldık bu kasayı biz 2 gb 256 bit
1200 TL
ekran kartını sattım geçen ay para lazımdı 300e sattım letgodan
modeli :D
HD 6970
Ne oldu lan 400 liraya kasa topluyodun hani sade ekran kartını alabildin heral de. he bide 1 tane ram :)
250 ile 300 arası bir fiyata sahip.
Oyun falan oynamıyor babam param lazım hangi parçayı satabilirim anlaşılmayacak şekilde?
İ5 İşlemci - 8 GB Ram - 500 GB HDD
Ekran Kartı Yok
bu listeye göre fiyat verdim :D
Git bilgisayarcıya kaç para fiyat verecek sana.
Bilgisayarcıya sen gidebilirsin. Benim ihtiyacım yok :D Hangi parça ne kadar eder ne işe yarar biliyorum :D
Aynen az önce 400 liraya kasa topluyodun ne oldu.
Ekran kartını aldın geriye kaldı 150 TL
Açtığın konuyu oku bebe. Ekran kartı yok demişssin :D
Ekran kartlı aldık bu kasayı.
Ekran kartsızda toplayamazsın.
Toplarım elimde var hazırda 100 tlye aldım :D
Devam 👍
Sade işlemciyi alırsın 400 liraya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar