bence çok çizgisini bozmadığı için böyle oldu. twitter'dan 1 haziranda yazdığı tweet'te ne kadar bozuk bir toplum olduğumuzu gösteriyor:
"Millet 1 ay boyunca fakirler nasıl bir hayat yaşıyor, deneyimledi. Şimdi Çeşme, Side, Alanya vs. gidip, inzivada bu deneyimleri düşünüp, ders çıkartma vakti."
En İyi Cevaplar