Telefona yeni batarya taktırdım. Şarj hala neden olmuyor?

Telefonum şarj sıkıntısı vardı bataryayı değiştirdim. Telefonu tamirden aldığımda şarjı yüzde 7 idi. 5 saattir kullanıyorum hala yüzde 50 şarja taktım şarj oluyor diyor ama ne şarj düzeyi artıyor nede düşüyor. Tamirci 8 saat şarjda bırak dedi. Ne yapmalıyım? Modeli GM 5 plus
Telefona yeni batarya taktırdım. Şarj hala neden olmuyor?
Cevapla