
Uzun süreli bilgisayar başındayım işim gereği
Erken yaşlandığımı hissediyorum

Benim de işim bilgisayar ile işten sonraya fiziksel faaliyetler ekle
Spor yapıyorum
o zaman kafandaki düşünceyi at, yaşlandığın falan yok :D
:D :D
Eğer bu doğruysa saçımdaki beyazların sebebini bulmuş sayılırım.
Evet beyni çok yormanın yani sıra sürekli hareketsizlik etkiler.
Cevap
28Cevap
Artık klozetlş koltuk bakmaya başladım 😂😂 aga oyun hayattır ya. Ben oyun için diyorum bu arada çalışan insanlar için değil şöyle ki belli bir vakit herhangi bir yerde hareketsiz kalırsanız fiziksel olarak bunyeniz hareketsizlik alışacak ve ona göre kendini kodlayacaltır yanı yaşlandırır.. Kısacası hamlarsın hanım abla 👍😂
Erken yaşlandırmaz ancak gözleri ve beyni ziyadesiyle yorduğu için öyle hissediliyor. Kendimden biliyorum.
ben 10 yıldır her gün saatlerce bilgisayar başındayım şu an 23 yaşındayım geçen sene migrostan içki alırken bana kimlik sordular 18 yaş altı zannettiler sen düşün
3-4 sene aralıksız kullandım gözlerim aşırı bozuldu uzağı göremiyorum gözleri yaşlandırdığı kesin ve de gözlüksüz sakın kullanmayın derim
Doğrudur, hep tek bir noktaya odaklanıyorsun ve sabit duruyorsun, çok sağlıksız.
Vücut illaki yıpranıyor ama olumlu şeylerle uğraşırsan beyin aktivitesi felan yaparsan zihin güçlendirmesi için oldukça artıları var
Fıtık yapıyormuş sürekli oturmamak gerekiyor ara verip dinlenmek şart ayrıca hareketsiz kalan vücut kalp hastalığına sebep oluyormuş. Kaslar zayıflıyor kemik güçsüzleşiyormuş.
Insan hissettigi yastadir derler... öyle hissediyorsan durum pek iyi degil demektir..
muhtemelen ben 10 dakika öncekinden daha yaşlı his ediyorum
Benim işim bilgisayar ve sürekli oyun oynarım ama ters bir şey görmedim açıkçası.
Bilgisayar yaşlandırmazda hareketsizlik yaşlandırabilir.
Hareketsizlik çabuk yorulmaya sebep oluyor. Masa başı çalışanlar mutlaka spor yapmalı
Ben bilişim öğretmeniyim. Vucüt hantallaşıyor o yüzden spora başladım şimdi daha iyiyim.
Benim işim bilgisayar ve sürekli oyun oynarım ama ters bir şey görmedim açıkçası.
Sanmıyorum. Ama yine de bilgisayar başında fazla kalmak sağlık açısından iyi değil.
Sadece yaşlanmak olsa iyi...
Göz bozukluğu, kalp hastalıkları, eklem sorunları... vs..
ne alakaya milyonlarca insan pc ye bakıyo.
Hareketsizlik ile ilgili o durum.
Evet vücut baya yıpranır
Hangi meslek muhasebe mi :)
Sağlığa etkisi olumsuz
Yok bea
Sadece hareketsiz kaldığındandır o his
Bilmem ama zararlı yani
Bilgisayar başında ney yaptığını gore 👽😎
Dizüstü hangi pc 💻 önerirsiniz
Öyle diyorlar. Keşke yaşlansam
Ruhsal yaşlanma
Evet.
Gözlere çok zararlı dinlendirici kullanman lazım
Zombilestiriyor
Bence yaşlandırır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar