başarabilirsiniz bunu :)))
Şu ana kadar duyduğunuz en soğuk espri ya da espriler hangileridir?
başarabilirsiniz bunu :)))
bir adamla başlayan;
Bir adamın kafası atmış, vücudu da eşşek...
Bir adam yatmış, karısı da tekne...
Adamın biri 100kattan düşmüş ölmemiş neden?-Çünkü soyadı "uçar" mış
Adamın biri topa bayılıyomuş top görmüş bayılmış
Adamın biri karsına inek demiş, birlikte inmişler
Adamın biri yatmış, karısı gemi
Kızın biri kitap okurken ölmüş. Neden?
-Satır başına gelmiş.
Adamın biri pencereden aşağı atlamış ölmüş arkasından başka biri atlamış ölmemiş neden ? Çünkü ölenle ölünmezmiş
Bebeğiniz altın yapıyorsa ne yapmalı? Ters çevirin üstüne yapsın
-geçenlerde bir taksi çevirdim hala dönüyor
-adamın biri varmış ikisi yokmuş
-adamın biri donmuş karısı da atlet
-adamın biri gülmüş karısı da lale
aklıma bunlar geldi şimdilik, kusturmasa da mide bulandırır :D
bulandı yeterince
Adam, Hindistan sokaklarinda gezerken balkonun birinden basina buda heykeli düsmüs "Başıma buda mı gelecekti"demiş.
çok fena :) kustum bile :)
adamın biri sürekli patates yiyormuş sonra birgün kapı çalmış kim gelmiş?-gına gelmiş haha kendmden utanıyorum
çok kötü be
Cevap
28Cevap
+Adamın biri balkondan atlamış, ölmüş.
Biri daha atlamış, ölmemiş. Neden?
-Çünkü ölenle ölünmez.
+En kahraman ilimiz hangisidir?
-Batman.
+Kel nasıl çağırılır?
-Heykel!
+Nerede oturuyorsunuz?
-Sandalyede.
Telefonla görüşürken aniden yüzüne kapattım,
ama koluna isabet etti.
Bir espri patlattım... 2 ölü, 1 yaralı.
leğen leğen tükendi midem...çok kötü be
okudukça midemiz kalksın demiştin benmkiler fazla kaçmş :D
battı ortalık be :)
bitane daha hatırladım. adamın evi yanmış odaları düz :S
börk
Çikolata yer misin?
- evet
Gelirken alsaydın.
Birde;
Ne zamandır birlikteler
-kimler?
Kaşların..
hahaha :)
Cemin sana selamı var.
-Hangi cemin?
-Sivilcemin :( kusasım geldi
bu berbattı be :)
+1 dedim zaten üstad :)
Aslinda basarili
https://www.youtube.com/watch?v=rg2oI3NQlWwbu konuda idolümüz olabilir :)
+Einstein.
-Nein, das ist kein stein.
Bi tane daha :D
+Terminatör Sivas'ta.
-Arnold "Sivas"tanegezer! :D
dünya dönüyor heran okey atabilir...
+bizim apartmandan birisi senle çıkmak istiyor
-kim?
+asansörr :S:S
harika :)
erkek -afedersiniz saatiniz var mı?
kadın -Yok
erkek -Alırııızz...
fena
o değil de ; 'topal solucan' bayağı bi ilginç geldi ya :)
öyleyimdir :) ama ben espri bekliyorum :)
Ayrılmak kolaydı...
Sen kolayı seçtin...
Bense Fantayı.
böörk
Ellerim dondu kollarım atlet :) link
Portakal suyunu mu atayım kahveyi mi :)
-Okey de karşımda ki kıza elinde ne var dedim.
+Oje dedi
-Ben şoka girdim o migrosa
:D:D çok gülmüştüm
iyiymiş :)
Fıkra olsa olmaz mı ? :((
Bak ben hastayım! ben hastayım!1 hastayım?!?! diyormuş ehehe?
Caiz olmayan şeye nedir?
Ca isn't.
kendimden soğudum.
ben de soğudum :)
Genelde kızlarımızın "ben çok güzelim" demeleri soğuk duş etkisi yaratıyor bende. İster istemez espri olarak algılıyorum. Ya ben dünyayı çok farklı görüyorum ya da bu kızlarımız çok yanlış gelmişler.
Giderin var beyb üzülme <3
Gidelim <3
Bunu da yazdım. Sen görürsün!
-hacı naber.
-iyi geldi bir daha ver.
soğuk, beklenmedik lüzumsuz.
anlaşılması güç :) o yüzden berbat diyemem :)
ahaha soğuk espri diyince Cenk Koray gelir hep aklıma, ruhu şad olsun
https://www.youtube.com/watch?v=TpBM8Df7Neklink :D leğen bulundurmayı unutmayın
leğen az gelir
ağzımı açtırma benim çok ağır konuşurum.
konuş lan..
1 ton 2 ton 3 ton...
bunumu aradın acaba:)
Azla yetinmeyen çoğu bulamazmış :D (Espiri değil sana. )
Güncellemene de sinir olmuyor değilim hani:)
tenyalar bağırsakta yaşar, bağırmasakta..
adamin birisi at a binmeye bayılıyormus ,binmiş bayılmış. :S
ne yaptın sen ya bööörk
adamın evı yanmıs odaları duz
bıde en kahraman sehrımız
batman :) peeh
kotu esprı yapmakta sanattır :)
ben onu bunu birakinda fok baliklari cok yalniz ... :-) hahaha koptum ya =)
berbat
ben hastayım dedim inanmadınız bak ne oldu şimdi.. ıhhhhh kem küm :D :D
börk
soyadım aklı en uyuz salak espri cocugun olursa adını yar koy uyuz oluyom millet akıllı szannediyo ama 400 baskı olması
adamın biri yarın ölecem demiş,yarmışlar hakkaten ölmüş <3
portakal orada kal sen hep <3
çok berbat be
biri bana leğen getirsin :)
bu da kötüydü be :))
sustum :(
kısa ve öz
-Daha demin camdan geldim
-Hangi Cam ?
-Amcam
kurbaha atladı vurdu bana bir gözünü çıkardım diğeri bakar bana :)))))
Geçenlerde ödeme noktasına gittim. Ö dedim kaçtım.
:(((((((((((((
bak himalayar nee la bu pamela anderson tamam işte sana himalayarı andırsın :D
pencereyi kapatır mısın lütfen ? lütfen değil lüt matematik :/
hani ?
yane ?
teşekkürler
Sudana gittim sudan sebepten dolayı
hahaha :D
Nuriyi çine gömmüşler Nurİçinde yatsın diye.
üşüdüysen google earth :/
hahaha :D
İbo'nun sana selamı var?
Hangi İbo?
Haribo.
çok iğrenç bir espriymiş be...
her yılbaşı akşamı seneye görüşürüz geyigi...
buraya yazanlara göre çekilebilir bir espri...daha kötülerini bekliyorum :)
-En sansli C hangisi?
-Ambulance
zuhahahaha :)
sana kim inanır
kadir inanır
O kadar berbattı ki; hatılamıyorum bile.
pinokyoya 31 çektirmişler alev almış
@birdost espiri yaptımı üşüyoruz :D
Ben çok güzelim.
Hareketlere bak ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar