Bir taktiğim yok 😂 sadece normal şekilde istiyorum veriyorsa kendi isteği ile veriyor yani kimseyi zorlamıyorum önemli olan güven güvendiği için verdi zaten güvenmeseydi vermezdi 🌼⭐ kimsenin güvenini boşa harcamak istemem, kırmakta istemem
+ Ev adresini verir misin? - Neden? + Mektuplaşalım - Yıl olmuş 2018, olacak 2019 mektup mu kaldı? + O zaman telefon numaranı verir misin? - Rüyanda görürsün😏
Ben hiç istemem. Numara ama kadınlar çok rahat şekilde direk ya buradan zor oluyor. Konuşmak numaranı versene yazabiliyor.. Kendimce taktiklerim var tabiki espirili bir dille istersem çok kolay alırım yani aradaki muhabbetin ilerlemesi çok önemli pat diye komşudan tuz ister gibi numara istenmez sonuçta 😀
kahve fali resmi paylaşınca anında yazıyorum gördüklerimi söylüyorum tekrar ulaşmak istediğinde numaram bu diyorum hemen watsaptan geri dönüş yapıyor buda benim numaram bundan sonra burdan sorarım die 😄😄😄😋
İki seçenek var. Birincisinde: - +16477495467 bu benim numaram ben buradan sıkıldım. İstersen yazarsın. İkincisi: Numaramı isterler. Ben: - Sen numaranı ver. Ben yazarım uygun zamanda.
Kimsenin numarasını istemiş değilim. Kimseye numaramı vermiş de değilim. Zaten bende pek bir numara yok. Sadece bir tane... Onu da kendim kullanıyorum.
Erkekler. hiçbir kadın 3 günde tanıştığı birisine numarasını vermez. kons değilse tabiki. Şahsen sosyal medyadan numara almak o kadar kolay değil hele de hiç tanımıyorsan.
Bir taktiğin yok. Tanışırım konuşurum sohbet ederim belli bir süre geçer her şey iyiyse zaten ilerler. O durumda isterim telefonunu. Öyle pat diye tanımadığım insana ne telefon veririm ne isterim.
valla hobi olarak direksiyon öğretmenliği yaptığım için aracımın camında kartvizitim var. oradan hesap et sen. haa şahsen ben bir erkek olarak taktik sahibi değilimdir. o yüzden isteyemem 🤭
Taktiği yoktur bence. Yani böyle bir yolla numara almak imkansız gibidir. Konuşursun sohbetin muhabbetin ilerler telefonla görüşmek istersin numarayı alırsın eğer karşı tarafta isterse tabi
Bir sonbahar bahçesi gibiydi gülüşün kıvılcımlarla başlayan ateş gibiydi sönüşün hayatta sayılar vardır 3lü 5 li hislerim ben sadece senin 11 hane numaranı isterim 😄
Önce kibarca konusurum güveni sağlarım canım cicim muhabbetine girer flörtleşirim İnternet paketim azaldı derim numaramı veririm istersen özelden ara numaran cıkmasın derim ondan sonra düşer zaten hiç şaşmaz 😁😁😁😁😂😂😂😂
Bende hemen söylerim çünkü bir sorun görmüyorum iletişim amaçlı kullanıyoruz ve zaten teknolojik olarak engelleme şansımız var. Kadınlar hızlıdır. Erkekler uğraşır ve çoğu zaman basarır.
En İyi Cevaplar