Selamlar dostlar, bu yazımda sizlere yine 5 oyun önerisi yapacağım. Uzun bir süre KizlarSoruyor'da aktif olamıyordum ve ondan dolayı Bence yazamıyordum. Şimdi kaldığımız yerden başlayabiliriz. Önceki önerilerim:
1-Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi
2-Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi 2
3-Düşük Sistemli Bilgisayarlar İçin 5 Oyun Önerisi 3
4-Düşük Sistemli Bilgisayarlar İçin 5 Oyun Önerisi 4. Kısım
neyse uzatmadan başlayayım.
1-Call of Duty: Modern Warfare 2

Muhteşem hikayesi ve her daim dolu dolu aksiyonuyla unutulmayan oyunlardandır. Çoğu oyun yapımcılarının cesaret edemediği "No Russian" gibi görevleri vardır. Kısacası her insanın mutlaka oynaması gereken bir oyundur COD MW 1 e bakmanızı öneririm.
Oyunun türü: Savaş
Oyunun iyi yönleri:
- Çok oturaklı ve sağlam mekanikler.
- Eski oyun olsa da hala iyi grafiklerinin olması.
Oyunun kötü yönleri:
- Hikayesi biraz kısa
- Ben pek vuruş hissi alamadım
Oyunun minimum sistem gereksinimleri:
İşlemci: Intel Pentium 4 3.2 GHz veya AMD Athlon 64 3200
Ekran kartı: NVIDIA GeForce 6600 GT ve daha iyisi veya ATI Radeon 1600 XT ve daha iyisi
Ram: 1GB
Depolama: 13GB
Puanım 9/10
2-Blur

Oyunda arabaların özel güçleri var. Özel güçlerle ister yapay zekaya ister arkadaşlarınızla kapışıyorsunuz. Grafikler muhteşem ve oyunun akıcılığı gerçekten muhteşem.
Oyunun türü: Yarış
Oyunun iyi yönleri:
- Grafikleri 2010 oyununa göre cidden güzel.
- Farklı bir tarzının olması dikkat çeken özelliği.
Oyunun kötü yönleri:
- Oyun belli düzeyden sonra çok tekrar ediyor
- Yapay zeka ile oynamak belli süre sonra sıkıyor.
Oyunun minimum sistem gereksinimleri:
İşlemci: Intel(R) Pentium(R) D Dual Core 3.4 GHz veya AMD Athlon(TM) 64 x2 3800+
Ekran kartı: NVIDIA(R) GeForce(R) 6600 GT veya ATI Radeon(TM) 1600XT
Ram: 2GB
Depolama: 14GB
Puanım: 7.5/10
3-Ultimate Chicken Horse

Ultimate Chicken Horse oyunu birazcık çocuk oyunu gibi duruyor olsa da yanılmayın. Bu oyun Steam üzerinden arkadaşlarınızla oynarken eğlenmeniz için en iyi oyun bence. Biz yaklaşık 13 saat boyunca oynadık ve her defasında eğlendiğimi hatırlıyorum. Bu oyunu alacaksanız arkadaşlarınızın olması lazım 2 kişi sıkıcı olur 4 kişi en iyisi.
Oyunun türü: Parkur
Oyunun iyi yönleri:
- Çok eğlenceli bir yapısının olması.
- Güncel oyun olup çok düşük sistem istemesi.
Oyunun kötü yönleri:
- Arkadaşlarınız yoksa veya samimiyetiniz yoksa sıkıcı olur.
- Belli süre sonra tekrar ediyor.
Oyunun minimum sistem gereksinimleri:
İşlemci: 1.5Ghz ve üstü olan bütün işlemciler.
Ekran kartı: Intel HD 4000 / GeForce 200 Series / Radeon HD 4000 Series.
Ram: 2GB
Depolama: 2GB
Puanım: 9.1/10
4-Brawlhalla

Oyunun amacı diğer oyuncular ile bir platformda bir birinizi düşürmeye çalışmak. Ben çok az oynadım. Oyun bana pek hitap etmedi ama belki siz beğenebilirsiniz diye belirteyim dedim.
Oyunun türü: Platform, Dövüş
Oyunun iyi yönleri:
- Güncel bir oyun olması
- Rekabet ortamı gerçekten çok dengeli
Oyunun kötü yönleri:
- Oyunun mekanikleri çok basit ve bundan dolayı herkes çok iyi oynuyor
- Oyun her ne kadar güncelleniyor olsa da tekrar eden bir oyun.
Oyunun minimum sistem gereksinimleri:
İşlemci: Intel Core 2 Duo E8400 ve daha iyisi
Ekran kartı: İntel HD 3000 ve daha iyisi.
Ram: 1GB
Depolama: 500MB
Puanım:6.9/10
5-Call of Juarez Gunslinger

Oyun bir kovboy oyunu. Oyunun en sınırlı olduğu nokta ise silah çeşitliği.Oyun boyunca karşımıza sadece altıpatlar tüfek ve shotgun çıkıyor.Silahlar sayıları az olmasına rağmen oyun boyunca bize yetiyor. Çizgisel bir savaş oyunudur.
Oyunun türü: FPS
Oyunun iyi yönleri:
- Oyunun ses dizaynı ve kalitesi çok sağlam
- Vuruş hissi ve mekaniklerin oturaklı olması
Oyunun kötü yönleri:
- Kötü sayılabilecek grafik
- Hikayenin belli süre sonra sıkıcılığı
Oyunun minimum sistem gereksinimleri:
İşlemci: Intel® Core™2 Duo veya 2 GHz AMD Athlon™ 64 X2
Ekran kartı: 512MB ve daha üstü bir ekran kartı.
Ram: 2 GB RAM
Depolama: 5 GB
Puanım:7.9/10
Önerilerimin sonuna geldik dostlar. Bence'mi okuyan herkese teşekkür ederim
Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz her soruyu ister buraya yazıp ister takip atıp özelden atarsanız size yardımcı olurum.
Bu Bence serimin 10. kısmına kadar yazacağım. Yani toplamda 50 ve ekstra oyunlar ile sizlere öneri yapmış olacağım. Takipte kalın devamı gelecek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
call of juarez güzel bir seriydi
Katılıyorum :)
katılıyorum, kesinlikle favori serilerimden biri olabilir, abartı gelebilir ama vahşi batı temasını çok seviyorum
Sadece türkiyeye özel üretilmiş oyunlar desek daha iyi...Çünkü gidipte i7 10. nesil pc dizip 16gb 4000mhz ram takıp RTX 3000 serisi ekran kartı ve yeni ankartlar takıp 1 tb ssd takabilicek insan pek az türkiyede. Kısacası türkiye teknoloji düşmanı ama en önemlisi teknoloji cahili bir ülke. Gençlerini çürütüp işlevsiz bırakmayı eğitim olarak göüyor bu topraklar.
katılıyorum :(
merhabalar paylaşımınız için çok teşekkür ederim win10 kullanıyorum ssd hafızalı adobe reader ve office 364 gibi yazılımları kaldırdım yerine foxit reader ile libre office programlarını kurdum sıkıntı olur mu? Bir de bu sistemimde american truck simulatör oyununu oynayabilir miyim?
Arama kısmına aygıt yöneticisi yazıp açılan pencereden görüntü bağdaştırıcıları kısmında yazan şeyleri söyler misiniz? Ekran kartını öğrenmem lazım
İNTEL UHD GRAPHİCS
NVİDİA GEFORCE MX130
Rahatlıkla açar.
TEŞEKKÜRLER
ne demek :)
birşey daha soracağım blueray veya 1080p çözünürlüklü filmleri izlemek ekran kartını yorar mı? Bunlar için hangi ekran kartını kullanayım? İntel mi geforce mu? Çözünürlük = 1920*1080. Vlc media playerdan izliyorum bir de youtubeda çözünürlük ayarı 720p işimi görüyor :)
Call of Duty görünce gözlerim parladı 😍
Düşük sistem olsa da halen oynarım. Oyunun en sevdiğim diğer yani da hikaye modu dışında ekstra görevlere sahip olması. Yine hikaye modunda geçen mekanlara özgü görev modu var. Kimi zamana karşı kimi adam alma skoruna karşı.
bir iki ay önce CoD Mw2 nin remastered çıkmıştı. Onu indirmeyi denicem.
Güzel olmuş, artı ve eksi yönlerini, sisten bilgisini vermen güzel. Kalemine sağlık 😊
Güzel paylaşım olmuş. Eline sağlık. Ben de arada kafa dağıtmak için doom eternal oynuyorum. i3 işlemci+nvidia gtx 750ti rahat kaldırıyor. Senin paylaştıklarını da laptopumda denicem
teşekkürler :) umarım oyunları beğenirsin. Kaldırmama ihtimali yok gibi bir şey zaten :D çok düşük sistemli oyunları söylüyorum :)
Denicem. Teşekkür ederim :)
rica ederim :)
Bana 32 gb ekran kartı bile yetiyor gta 5 oynamak için tabi aranızdan oynamak isteyenler varsa yazabilirler
Dostum 32GB bir ekran kartı yok.
Ahh, 32 MB diycektim :D
32mb ekran kartı ile gta 5 oynayabildiysen helal olsun diyorum imkansızı başarmışsın.
Oyunun kullandığı DirectX yazılımını, 12'den 9'a indirdim
Çözünürlüğü monitöre göre ayarladım
Vsync'yi kapattım
Grafik ayarları tamamen düşük ve kapanabilen görüntü iyileştirmelerini kapattım
Ayrıca texturelar için de düşük kalite ve çözünürlük paketini yükledim
https://m.youtube.com/watch?v=sHXW_aGAt6c
Bu kullandığım paket ama 512 mb için yazımış :D
Benim yaptığım diğer şeyler de daha az bellek gerektirdi artık :)
Windows 10 Pro (ayarlarda oyun modu açık) kullanıyorum, Windows Defenderi Tamamen Devre Dışı Bıraktım 300 mb ram kazandım ve Razer Cortex Game Booster (ekstra ayarlar ilave ederek) Kullanıyorum. (1 gb ram kazandırdı programı kendi haliyle kullansam 800 mb kazandırırdı.)
COD Modern Warfare 2 ve Call of Juarez özellikle sevdiğim oyunlardandır, eline sağlık...
:) teşekkürler :)
Rica ederim 😊
Dolar saolsun piyasasa yüksek özellikli pc kalmadığı içim iyi paylaşım olmuş
Eh maalesef. Dolar olmuş 7.6 euro olmuş 9...
Neyse teşekkürler.
Güzel ve emek isteyen bir çalışma ama artık bu oyun işlerini aşıp bilgiye aç insanlar gibi araştırmacı olmamız gerektiğini düşünüyorum
Brawhalla: Tost makinesinde bile çalışır :D.
Hmm güzel önerilerr ellerine sağlıık👍💛
teşekkürler :D
yasaklarda çok işe yarayacak :)
:)
Oyun oynayacak zaman nerde
üzdü :(
O çok iyi şimdi hepsini indiriyim ozaman eeeeeee benim bilgisayarım yok 😕
Guzel bilgiler icin tesekkurler
teşekkürler
eskiden worm vardı, bilen var mı:)
Worms değil miydi yav?
Call of duty mükemmel bir oyun
Karakterlerin ölümünü sevmesem de katılıyorum
Call of Duty: Modern Warfare 2😻
Pubg lite da oynanabilir
Savaş iyidir savaş 😃
Ben konsol oyuncusuyum. Pc beni kesmiyor
Emeğine sağlık ama oyun oynama alışkanlığım yok
Call of duty Modern Warfare hepsini bitirdim.
Transformice dksowjskaka
Güzel öneriler için teşekkürler
Rica ederim
Bunlar da düşük bilgisayar içinse oyun oynamayalım
hayır yani yüksek donanımlı pc ler açar ama kötü bilgisayar sahibi olanlar için yazıyorum
Ellerine sağlık güzel içerik
teşekkürler :D
Önce sistemi yükseltmek lazım
düşük sistemli bilgisayarlar için dostum. o kadar yüksek sistem istemiyor
eline sağlık
teşekkürler
Pubg de eklemelisinn ☺️
PUBG bilindik oyundur. Normal PUBG yüksek donanım ister o yüzden düşük sistemli bilgisayarlar için olmaz. Lite zaten bilindik
Eline sağlık
teşekkürler :)
Eline sağlık
teşekkürler :)
elinize sağlıkk
teşekkürler :)
Guzel paylaşım
teşekkürler :)
Yıllardır oyun oynayan ve burada zaman geçiren biri olarak söylüyorum hepsi boş ve zaman kaybı
Pc de oyun oynamayalım yıllar oldu sanırım
ablam yeminle kralsın ya
İşlemcisi iyi pc alın bence
Bu devirde teknoloji alınır mı ya
güzelmiş beğendim
teşekkürler :D
Gfdgjjkfdjufhjbvfdsjkncgnccnbjkkkdxvh
oyun oynamam