Klavyenin Azizliğiyle A Noktasından B Noktasına Varamayan Kişiler!

Bu konu epey mühim bir konu aslında. Hele ki ben aşırı yaşıyorum bunu. Hızlı yazdıkça daha da artıyor tabii ki. Şimdi birkaç yaşanmış klavye kazalarına bakalım.

Müşavirim arayabilirsin!

Mesleği intil eden azizlik
Mesleği intil eden azizlik

Ne kadar heyecan yapmışsa artık konuşmak için bilemiyorum yani 😅

Mümkünse bir süre forusmeyelım!

Bundan sonra forusmuyoruz
Bundan sonra forusmuyoruz

İhsan abi candır!

İhsan abiiiii
İhsan abiiiii

Bende abi dediğim birinden bu mesajı alsam bir tuhaf olurum yani 😅

Napolyon'un = N'apıyorsun

İlk defa gördüm bunu
İlk defa gördüm bunu

Napolyon'u da karıştırdık işe tamamdır!

Kaçta yerine "maçta"yazan sadece biz değilizdir herhalde!

Yine bir T9 vakası
Yine bir T9 vakası

Maçta tamam da maçta 😅 Ya bunu ben de çok yapıyordum. T9'u kapattığım halde devam ediyorum.

Veee... Kaçan evlilik teklifleri!

Heyecana gelin!
Heyecana gelin!

Yani buna ben gayet normal bakıyorum aslında. Haklı kızcağız.

Yok yerine YÖK yazmak moda bizim buralarda!

YÖK!
YÖK!

Vazgeçilmez bir şey ya sanki klavyenin demirbaşı hep orada o. Ve biz hep yanlış yazıyoruz onu. Bununla bitirmiş olalım. Yazarken epey eğlendim umarım siz de beğenirsiniz.

Yaşadığınız klavye hataları var mı? Ekleme yapmak isterseniz zevkle dinleriz!

Kıymetli vaktinizi Bence'me ayırdığınız için teşekkür ederim 😊

Klavyenin Azizliğiyle A Noktasından B Noktasına Varamayan Kişiler!
Cevapla