Bu konu epey mühim bir konu aslında. Hele ki ben aşırı yaşıyorum bunu. Hızlı yazdıkça daha da artıyor tabii ki. Şimdi birkaç yaşanmış klavye kazalarına bakalım.
Müşavirim arayabilirsin!

Ne kadar heyecan yapmışsa artık konuşmak için bilemiyorum yani 😅
Mümkünse bir süre forusmeyelım!

İhsan abi candır!

Bende abi dediğim birinden bu mesajı alsam bir tuhaf olurum yani 😅
Napolyon'un = N'apıyorsun

Napolyon'u da karıştırdık işe tamamdır!
Kaçta yerine "maçta"yazan sadece biz değilizdir herhalde!

Maçta tamam da maçta 😅 Ya bunu ben de çok yapıyordum. T9'u kapattığım halde devam ediyorum.
Veee... Kaçan evlilik teklifleri!

Yani buna ben gayet normal bakıyorum aslında. Haklı kızcağız.
Yok yerine YÖK yazmak moda bizim buralarda!

Vazgeçilmez bir şey ya sanki klavyenin demirbaşı hep orada o. Ve biz hep yanlış yazıyoruz onu. Bununla bitirmiş olalım. Yazarken epey eğlendim umarım siz de beğenirsiniz.
Yaşadığınız klavye hataları var mı? Ekleme yapmak isterseniz zevkle dinleriz!
Kıymetli vaktinizi Bence'me ayırdığınız için teşekkür ederim 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar