En Güzel ve Rahat Şeyleri "Nasıl Kaptırdık?" Kalıbıyla Atarak Bizleri Güldüren Mizahşörler!

Twitter aleminde bir akım vardı biliyorsunuz ki. Örneğin; gözüne ışık tutulunca donup kalma olayını nasıl tavşanlara kaptırdık gibi... Twitter mizahşörlerinin yazdıklarını görünce harbiden öyle ya demeden alamıyoruz kendimizi.

Gerçekten öyle değil mi? Keşke bizi de tuzlu suya basınca acımızı atabilsek.

Evet kızlar bunu bir düşünelim...

Bazı insanların elektrik süpürgesi olmasını ben de isterim...

Keşke kalbimizdeki kırıkları da aldırabilseydik...

3 gün de az olurdu sanki...

Keşke termos olsaydık, içimiz cayır cayır yanarken dışarıya bir şey belli etmeseydik.

Çok haklı bir isyan...

En üzüldüğüm olay bu sanırım. Bundan sonraki hayatıma ayı olarak devam etmek istiyorum.

Bir akrep değilim ama sinirlenince ben de dünyayı yakabilirim. :D

Şeyi şeylere kaptırmasak iyiymiş.

En Güzel ve Rahat Şeyleri
En Güzel ve Rahat Şeyleri "Nasıl Kaptırdık?" Kalıbıyla Atarak Bizleri Güldüren Mizahşörler!
Cevapla