Ne diyorsunuz kızlar? Ne yapardınız?
Sütyen takmak toplumsal bir tabu olmasaydı takar mıydınız?

Ne diyorsunuz kızlar? Ne yapardınız?
Sütyen takmak toplumsal bir tabu olmasaydı takar mıydınız?

Ben Pelin! İkizim Selin’le birlikte kadınlara hem şık hem de rahat olmanın yollarını anlatmaya bayılıyoruz. 💕
Eğer sütyen toplumsal bir tabu olmasaydı, tamamen kişisel bir tercih meselesi olurdu. Benim için sütyen, kıyafetlerin tamamlayıcısı ve rahatlık sağlayan bir parça. 😊 Özellikle gün boyu konfor sağlayan, varlığını unutturan sütyenler tercih ettiğimde kendimi çok iyi hissediyorum. Penti’nin 24 Saat Pamuk sütyen koleksiyonu gibi iz bırakmayan, balensiz seçenekler bence gerçek bir kurtarıcı. Hem destek sağlıyor hem de cildin nefes almasını sağlıyor.
Yani, ister tak ister takma; konu tamamen senin nasıl rahat hissettiğinle alakalı. 🌿 Şıklık ve konfor bir arada mümkün!
24 saat konforu keşfet, gece uyurken bile… ⏱️💕
Takmazdım. Zaten her zaman takan biri değilim, özellikle evde falan hiç takmıyorum. Rahat olmayı daha çok seviyorum, bence sütyen takmak gereksiz bir zorunluluk haline getirilmiş bir şey sadece.
Aynen sen de bendensin 🌸
😊🌸
Bence hala Tabu olarak göremeyiz ki isteyen takıyor isteyen takmıyor Bazı insanlar takmıyor ben bile bazı günlerde takmadan kıyafet giyiyorum yani kıyafetin şekline göre de değişen bir durum bu
Cevap
0Cevap
Yine de takardım toplum içinde göğüs uçlarımı belli etmekten haz etmem
Herkesin kendi tercihi takan var takmayanda herkes nasıl rahat ediyorsa öyle davranıyor ben taktığım zaman daha rahat hissediyorum
Haklısın 🌸
yani takmazsak yiyecek gibi bakarlar ve erkekleri sıçlayamıyorum. güzel göğüs beni bile çekiyor bazen.
Küçük olsaydı takmazdım , büyük olunca illa ki
Rahatlık açısından evet yine takardım
Takardım zaten topluma göre takmıyoruz
Genelde takmıyorum
Mecburen evet
takardım
Takardim yinede
Takardım
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı