Bedeninize tam olmasa bile rengine veya modeline göre aldığınız bir iç çamaşırı oldu mu?
#Penti
#Penti


Bazı uzuvları sıktığı için giymek sıkıntı yaratıyor
Hepsini almam
Teşekkürler Çiçek 🌸
Cevap
18Cevap
Hayır bedenim yoksa almam, üzerime olmayacak şeyi napim, evde süs olarak sergileyecek halim yok 😄
Aa hayir benim bedenime olmak zorunda zaten zar zor buluyorum o bedeni shdhsj
Yani kadınlar için olmaz tabii. Bazılarının göğüs kalça büyük bazılarının küçük. Ona göre almak lazım.
Rahat edemeyeceksem sadece güzel diye para vermem...
Bedenini doğru dürüst tutturamıyorum zaten. Bedenime yakın başka bir beden bulursam alırım.
Çok hoşuma gittiyse alırım hiç şansı yok o çamaşırın. :)
Benim için hiçbir önemi yok hatta ben almıyorum bile ablam alıyor
hatun güzel olduktan sonra çuvalda giyse yakışır hatta çıplakta gezebilir...
Hep merak etmişimdir, belki zayıflarım belki kilo alırım diye düşünerek kadınlar alışveriş yapıyor mu? Soruna cevap değil biliyorum ama sanırım aynı düşüncenin ürünü bir soru seninkiside
Genelde çoğu beğendim ölçüler vücuduma uymuyor ya da erken tukeniyo napcam bilmiyom
İsrafı sevmem olmayan bir şeyi sonra olur diye almam.
Sana uymayan çamaşır ölsün. Şaka bi yana almaya gerek yok bence. Sen aldın mı hiç?
He lo! Siyah diye olmayan külot aldım giydim!!! Al işte, ülke neden gelişmiyor sonra.
Almam , gö7ümde durmayan donu ne yapacam 😂
Kıçımdan düşecekse ne yapyım.
bedenime uymuyorsa almam ya
Almam maalesf
hayır oturmayan şeyleri almam😅
Giyilmeyen iç çamaşırı da mı alıyorsunuz
Rahat ve iyi olması gerekiyor
Sabit giyiyorum. O yüzden sorun yaşamıyorum
napicam koleskiyon munyapicam niye aliyim
Giyemeyeceğiniz şeye neden para veriyorsunuz ya
Neyi? Kravat mi?
Ay pardon jdbsodbsk yanlış yerdeyim
Valla çok hoşuma giderse alirim ksjskjs
hayır tabiki
Alman
Almam
Sığmazsa olmaz. 😂
Renkler önemli özellikle siyah ve kırmızı
Almam
almam
Almam
Almam
penti giymem genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?