
Manisa'da AFAD'ın açıkladığı verilere göre saat 19.09'da 5,2 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Depreme herhangi bir can ve mal kaybı yaşanmadı.
AFAD verilerine göre, Kırkağaç'ta saat 19.09'da 5,2 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem, Manisa haricinde çevre illerde de hissedildi.
AFAD: Manisa’nın Kırkağaç ilçesinde meydana gelen 5,2 büyüklüğündeki deprem sonrası, an itibariyle, olumsuz bir ihbarın bulunmadığı bilgisi alınmıştır. Gelişmeleri takip ediyoruz.
#Deprem
— AFAD Deprem (@DepremDairesi) February 18, 2020
Büyüklük : 5.2 (Mw)
Yer : Kirkagaç (Manisa)
Tarih-Saat : 18.02.2020, 19:09:22 TSİ
Enlem : 39.0846 N
Boylam : 27.8386 E
Derinlik : 6.98 km
Detay : https://t.co/Kuy62x9bEC@afadbaskanlik @trthaber @anadoluajansi
Manisa Valiliği açıklama yaptı: Olumsuzluk yok
Manisa Valiliği: 18.02.2020 tarihinde saat 19.09 da merkez üssü Kırkağaç İlçesi olan 5,2 büyüklüğünde deprem meydana gelmiştir. An itibari ile depremden kaynaklanan herhangi bir olumsuzluk bulunmamaktadır.
18.02.2020 tarihinde saat 19.09 da merkez üssü Kırkağaç İlçesi olan 5,2 büyüklüğünde deprem meydana gelmiştir. An itibari ile depremden kaynaklanan herhangi bir olumsuzluk bulunmamaktadır.
— Manisa Valiliği (@manisavaliligi) February 18, 2020
Kamuoyuna saygıyla duyurulur. pic.twitter.com/OWeBGxyLIF
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Geziparkı hainleri, darbeciler bu sene de depremle uğraşıyoruz bu ülkenin sıkıntısı bitmez
Geçen sene denizli’de ki depreme yakalanmıştım da neye uğradığımı şaşırmıştım. Tanrı bizi korusun.
Evet sallandık biz de baya salladı kapılar lambalar sandalyeler yerinden oynadı.
Allah korusun herkesi, kimsenin başına bir iş gelmesin.
Vanda da oldu tabi iş vana gelince insanliginiz ölüyor
Evet yaa maalesef çok kötüydü.. beşik gibi sallandık.. Rabbim yardım etsin..🤲
Şu Manisa'ya neler oluyor anlamadım her gün deprem mi olur bir şehirde ya 😄
allah yardımcımız olsun çok korkuyorum depremden. ne evlerimiz ne bizler hazırız
hala deprem oluyor manisada allahım sen koru
Manisa halkına geçmiş olsun.
İşte bunlar hep zinadan😁😁
yetti artık depremler :(
hissettik Allah birdah göstermesin
Evet salladı yine şükür hasarsız atlattık
ben de hissettm :(
Allah korusun çoook zor bir şey kimseye yaşatmasın
Allah esirgesin
İzmir’de hissedildi
Aynen.
Geçmiş olsun
Büyük geçmiş olsun.
Geçmiş olsun