Google NewsTakip Et

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'dan Rahatlatan Koronavirüs Açıklaması

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Aksaray'daki koronavirüs şüphesiyle gözlem altında tutulan hastamızın domuz gribi olduğu kesinleşti, takibi sürüyor." dedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs hakkında yaptığı açıklamada, "Termal kamera ile şüpheli olarak tespit ettiğimiz, yani ateşinin olduğu bir yolcu olmadığını çok net bir ifade ile söyleyebilirim." dedi. Koca, "Alınması gereken tüm tedbirleri aldık, vatandaşlarımız endişeye kapılmasın." ifadelerini kullandı.

Koca, "(Koronavirüsü) Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü bünyesinde bir operasyon merkezi oluşturduk. Bakanlık bünyesinde de bir bilim kurulu da oluşturuldu." ifadesini kullandı.

İlgili haber: Aksaray'da 10'u Çinli Toplam 12 Kişi Koronavirüs Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı

Son Güncelleme: 25 Nis 2026 / 19:04
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'dan Rahatlatan Koronavirüs Açıklaması
Cevapla