Google NewsTakip Et

Beşiktaş, Göztepe Maçında Kural Hatası Yapıldığı Gerekçesiyle TFF'ye Başvurdu

Beşiktaş, Göztepe Maçında Kural Hatası Yapıldığı Gerekçesiyle TFFye Başvurdu

Beşiktaş, 2-1 kaybedilen Göztepe maçında kural hatası yapıldığı gerekçesiyle Türkiye Futbol Federasyonuna başvurdu.

Beşiktaş'ın resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

Kulübümüz; Futbol A Takımımızın Süper Lig’in 19. haftasında Göztepe ile oynadığı müsabakada yaşanan ve karşılaşmanın sonucuna direkt etki eden kural hatası ile ilgili olarak, Türkiye Futbol Federasyonu’na resmi başvurusunu gerçekleştirmiştir.

Beşiktaş neden kural hatası başvurusu yaptı?

Göztepe'nin 2. golü öncesinde Beşiktaşlı Boyd, sakatlık yaşamıştı. Maçın hakemi Hüseyin Göçek maçı yeniden başlatırken, topu orta sahada Göztepe'ye vermişti. Göztepe bu atakta önce faul kazanıp ardından gol atmıştı. Beşiktaş, hakemin hem topu yanlış takıma verdiğini hem de oyunu yanlış yerden başlattığını iddia ederek maçın tekrarı için TFF'ye kural hatası başvurusu yaptı.

Göztepe - Beşiktaş: 2-1 (ÖZET)

Son Güncelleme: 23 Nis 2026 / 23:04
Beşiktaş, Göztepe Maçında Kural Hatası Yapıldığı Gerekçesiyle TFF'ye Başvurdu
Cevapla