
Beşiktaş, 2-1 kaybedilen Göztepe maçında kural hatası yapıldığı gerekçesiyle Türkiye Futbol Federasyonuna başvurdu.
Beşiktaş'ın resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Kulübümüz; Futbol A Takımımızın Süper Lig’in 19. haftasında Göztepe ile oynadığı müsabakada yaşanan ve karşılaşmanın sonucuna direkt etki eden kural hatası ile ilgili olarak, Türkiye Futbol Federasyonu’na resmi başvurusunu gerçekleştirmiştir.
Kulübümüz; Futbol A Takımımızın Süper Lig’in 19. haftasında Göztepe ile oynadığı müsabakada yaşanan ve karşılaşmanın sonucuna direkt etki eden kural hatası ile ilgili olarak, Türkiye Futbol Federasyonu’na resmi başvurusunu gerçekleştirmiştir.https://t.co/FahHbI8a79
— Beşiktaş JK (@Besiktas) January 28, 2020
Beşiktaş neden kural hatası başvurusu yaptı?
Göztepe'nin 2. golü öncesinde Beşiktaşlı Boyd, sakatlık yaşamıştı. Maçın hakemi Hüseyin Göçek maçı yeniden başlatırken, topu orta sahada Göztepe'ye vermişti. Göztepe bu atakta önce faul kazanıp ardından gol atmıştı. Beşiktaş, hakemin hem topu yanlış takıma verdiğini hem de oyunu yanlış yerden başlattığını iddia ederek maçın tekrarı için TFF'ye kural hatası başvurusu yaptı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar