Google NewsTakip Et

İstanbul'da 1 Aralık'ta Suya Yüzde 20 Zam Geliyor!

İstanbulda 1 Aralıkta Suya Yüzde 20 Zam Geliyor!

İstanbullular 1 Aralık'tan itibaren suyu zamlı kullanacak. Suya yüzde 20 oranında zam yapılmasının nedenlerini İBB sözcüsü Murat Ongun, Twitter hesabından açıkladı.

İstanbul'un su ihtiyacının karşılandığı İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nin (İSKİ) 2020 bütçesi hazırlandı. Yeni hazırlanan bütçeye göre, 1 Aralık'tan itibaren suya yüzde 20 zam yapılacak.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sözcüsü Murat Ongun, İstanbul'da neden suya zam yapılacağını Twitter hesabından yaptığı açıklama ile detaylandırdı.

Ongun, kimyasal madde girdi maliyetlerinin enflasyonla aşırı yükselmesi, elektrik ve doğal gaza gelen olağanüstü zamlar, eski yatırım projelerinin (çevre ve atık su) halen devam etmesi gibi maddeleri sıralayarak suya zammın kaçınılmaz olduğunu savundu.

Son Güncelleme: 25 Nis 2026 / 02:04
İstanbul'da 1 Aralık'ta Suya Yüzde 20 Zam Geliyor!
Cevapla