
İstanbullular 1 Aralık'tan itibaren suyu zamlı kullanacak. Suya yüzde 20 oranında zam yapılmasının nedenlerini İBB sözcüsü Murat Ongun, Twitter hesabından açıkladı.
İstanbul'un su ihtiyacının karşılandığı İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nin (İSKİ) 2020 bütçesi hazırlandı. Yeni hazırlanan bütçeye göre, 1 Aralık'tan itibaren suya yüzde 20 zam yapılacak.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sözcüsü Murat Ongun, İstanbul'da neden suya zam yapılacağını Twitter hesabından yaptığı açıklama ile detaylandırdı.
Ongun, kimyasal madde girdi maliyetlerinin enflasyonla aşırı yükselmesi, elektrik ve doğal gaza gelen olağanüstü zamlar, eski yatırım projelerinin (çevre ve atık su) halen devam etmesi gibi maddeleri sıralayarak suya zammın kaçınılmaz olduğunu savundu.
İSKİ, 2020 yılı su fiyatlarında neden artış yapmak zorunda kaldı:
— Murat Ongun (@Mrt_Ongun) November 11, 2019
📌Kimyasal madde girdi maliyetlerinin enflasyonla aşırı yükselmesi
📌 Elektrik ve doğalgaza gelen olağanüstü zamlar
📌Eski yatırım projelerinin (çevre ve atık su) halen devam etmesi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar