Google NewsTakip Et

ABD'de Elektronik Sigaradan Ölenlerin Sayısı 34'ten 37'ye Yükseldi!

Elektronik Sigara
Elektronik Sigara

Son yıllarda sigara içenler tarafından alternatif olarak görülen elektronik sigaralar ABD'de ölümlere neden olmaya devam ediyor. Son yapılan açıklama ile ABD'de elektronik sigara kaynaklı hastalıktan ölenlerin sayısı 37'ye yükseldiği belirtildi.

ABD'de elektronik sigara kullanımının neden olduğu tahmin edilen akciğer hastalığından hayatını kaybedenlerin sayısı 37'ye çıkmış durumda.

İlk vakalar nisanda ortaya çıkmıştı. Ülkede 24 eyalette elektronik sigaraların neden olduğu tahmin edilen akciğer hastalığından ölenlerin sayısı ise 34'ten 37'ye yükseldi.

ABD Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezlerinden yapılan açıklamaya göre, elektronik sigara kullanımından kaynaklandığı düşünülen vakaların sayısı da 1888'e çıktı.

Belirtileri arasında solunum yetmezliği, bitkinlik, göğüs ağrısı ve kusma olan hastalığa, elektronik sigara cihazının kendisinin mi yoksa içine konulan maddelerin mi sebep olduğu ise henüz bilinmiyor. Hastalıkla ilgili yoğun araştırmalar devam ediyor.

Son Güncelleme: 1 May 2026 / 13:05
ABD'de Elektronik Sigaradan Ölenlerin Sayısı 34'ten 37'ye Yükseldi!
Cevapla