Google NewsTakip Et

Süper Kupa Maçında Sahaya Giren YouTuber Ali Abdülselam Yılmaz, Özür Videosu Yayınladı!

Vodafone Park'ta Liverpool ile Chelsea arasında oynanan UEFA Süper Kupa finalinde sahaya girerek büyük tepki çeken, YouTube'da "Deli Mi Ne" kanalının sahibi Ali Abdülselam Yılmaz Türk halkından özür dilediği bir video yayınladı.

Yılmaz, maçı izlerken bir anda heyecana kapıldım dedi...İşte o açıklamalar👇👇👇

İlgili Haber: Liverpool-Chelsea Maçında Sahaya Giren YouTuber Ali Abdülselam Yılmaz ve Arkadaşları Serbest Bırakıldı

Son Güncelleme: 21 Nis 2026 / 17:04
Süper Kupa Maçında Sahaya Giren YouTuber Ali Abdülselam Yılmaz, Özür Videosu Yayınladı!
Cevapla