Merve Taşkın: Bekaret Kavramını Saçma Buluyorum

Merve Taşkın
Merve Taşkın

Sosyal medya fenomeni Merve Taşkın Instagram hesabından takipçileri ile soru-cevap etkinliği düzenledi... Taşkın geçtiğimiz senelerde yine sosyal medya hesabından yaptığı "Artık bakire değilim" açıklamasıyla uzun süre gündem olmuştu. 600 bin kişi tarafından takip edilen Merve Taşkın bekaret kavramının kendisine saçma geldiğini de söyledi.

Taşkın kendisine sorulan zor soruları büyük bir cesaretle cevapladı. Cevaplara başlamadan önce kısa bir açıklama yapan Merve Taşkın şu ifadeleri kullandı:

Öncelikle tek derdinizin benim bekaretim ve seks hayatım olması biraz garip gerçekten. Bir insan nedene bunu bu kadar merak eder ki? Yani geçmişte bir çocukluk yaptım böyle bir şey paylaşmıştım ama ne bileyim bu kadar konuşacağınızı neyse geçmiş geçmişte kaldı. Söz verdiğim gibi sorularınızı düzgün bir üslupla cevaplayacağım.

Merve Taşkın: Bekaret Kavramını Saçma Buluyorum

- İlk kiminle birlikte oldun?

Tabii ki detay veremem çünkü ikimiz de hayatımıza devam ediyoruz. Şu an ne o ne benim hayatımı etkiliyor ne de ben onun ki daha önce ben o konuyu açıklamıştım sevgilisi var vs. diye gerçi şu an ayrıldılar yok ama yine de böyle bir yanlış yapamam, Üzgünüm sadece tanınan bir oyuncu olduğunu söyleyebilirim ki bunu daha önce söylemiştim zaten.

Merve Taşkın: Bekaret Kavramını Saçma Buluyorum

- Bo...... memnun musun?

Çok kaba bir soru olmuş ama evet şu an memnun ve mutluyum. Açıkçası bana bekaret kavramı saçma geliyor tabii bu benim düşüncem. Erkekler istediklerini rahat rahat yapabilirken kadınların kısıtlanması ve sürekli ayıplanması haksızlık bence.

Merve Taşkın: Bekaret Kavramını Saçma Buluyorum

- Bakireliğini para karşılığında mı bo.....?

Hayır beğendiğim ve hoşlandığım biriydi. Para karşılığı yapan insanlara saygım var ama hiç bilmediğin bir şeyi istemediğin biriyle para karşılığı deneyimlemek zor olsa gerek.

Merve Taşkın: Bekaret Kavramını Saçma Buluyorum

- Güzellik yarışmasın katılmıştın ne oldu?

Dediğim gibi finale kaldım ve daha var. Zamanı geldiğinde paylaşım yaparım.

Merve Taşkın: Bekaret Kavramını Saçma Buluyorum
Merve Taşkın: Bekaret Kavramını Saçma Buluyorum
70
35
Görüşünü yaz

Senin görüşün nedir?

En İyi Erkek Görüşleri

  • realsanalvefa

    Kendisinin geçmişteki bekaret paylaşımında bulunmasından dolayı, soru-cevap etkinliğinde bu paylaşımı üzeri soruların gelmesi anormal değil.

    Mahrem konu üzeri meraktan cinsel ilişkiye girdim deyip, bekaretini verme detayını söyleyip, hatalı paylaşımının sebebi olarakta ''çocukluk'' mazeretine sığınması ve bekaretini kaybetme yaşını belirtmeden çocukluk bahanesini öne sürmesi vede çok pişmanım vb. bir açıklama yapmaması düşündürücü.

    Bekaret hakkındaki şahsi düşüncesini neden belirtme gereği duydu?

    Yaşadığı cinsel deneyim ile bunu paylaşması adına çok pişmanım utanmıyorum vb. ifadesi neden yok?

    Esas kullanım amacı ''iç çamaşır''olan, modern adı ise bikini olan bir kıyafetle poz verip bunu paylaşması ne kadar doğru?

    Bu bikinili giyimiyle verdiği poz ile bekaret üzeri düşüncesini paylaşması olumsuz bir örnek.

    Allahın tüm emir ve yasaklar ; İnsanların 2 cihanlık yaşamları adına, bireysel ve toplumsal olarak risk, günah, sıkıntı, üzücü olaylar yaşamamaları için olup, ayrıca kabir ve ahir yaşamlarında ceza görmemeleri içindir...

    Cinsellik ve aşamaları ; Bay ve bayanın, sadece evlendikten sonra eşiyle münasebet kurmasına izin verilen uygulamalardır. Buna muhalefet edip, evlilik öncesi yaşanılan cinsellik ve aşamalarından dolayı yaşanılan bir çok acı olaylar var olup, sağlık ve adli mercilere intikal eden acı ve ibretlik olaylarda ne yazıkki artışların önüne geçilememektedir...

    Yaşım 36 ; Evlilik harici cinsellik ve aşamalarını uygulamam.

    Sevgili ve nişanlı olmak karşındaki insan ile evleneceğinin garanti altına alınmış göstergesi ve uygulaması değildir.

    Her sevgili veya nişanlanılan insan ile, sanki evlenme garantisi varmışcasına veya evlenicem senle dedi diye cinsellik ve aşamalarına girilmeye kalkılır ise?, bir sebepki ama tek ama 2 taraflı haklı veya haksız olunan konu ve hata üzeri evlilik olmadığında 2 karşı cinsinde giden bekareti sonrası gerçekten evleneceği insanı bulduğunda nasıl ona özel olacak ve güven verecek?, ayrıca karşısındaki insan içinde kendi uyguladığı hataları yapıp yapmadığını nerden bilecek?

    Görüş hala geçerli mi?
  • Lonelywarrior40

    Aslında bizim toplumumuzdaki yegane sorun; asla hiçbir konuda yetkin hale gelemeyip, estetik ve farklı yollarla güzel addedilen kişilerin yatak odalarında dolaştığı gibi dışarıda giyinip kendini teşhir edenlere değer verip; ötesinde bu müsvetteleri ünlü yapmamız.

    Düşününsene; tablodaki kişinin hiçbir vasfı yok, tek vasfı ünlü bir oyuncuya bekaretini vermiş olması, ve ülke gündemine de ancak böyle geliyor olması. Sorsak bugün ülke hakkındaki herhangi bir konuyu, iki cümle kuracak kapasitede olmayıp, asla bir bilgi beceri ve sanata dair eser veremeyip bunca zenginlik içinde gezmeleri halkın hiç mi gururuna dokunmuyor? Demek ki kimse önemsemiyor bunları, ve bu tip insanlar da bu açığı kullanıyor. Ve işin en kötüsü; gençlere de olabilecek en kötü şekilde örnek oluyor bu tipler.

    Bir gün insanımız inşaAllah; toplumsal değerleri, ahlaki değerleri ve o yüce dinimizin kıymetini anlar da; edepsizlik ve ahlaki değerlerden yoksun bir yaşamla sadece insanların kendini birer '' paçavra '' addettiğini anlarlar...

    Naçizane.

    Görüş hala geçerli mi?
    • Abrebint

      👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

En İyi Kız Görüşleri

  • gizemli_bayann

    İnsan şu dünya da namusu ve şerefi için yaşar. Çoğu insan evlenmeden ilişki ister. Ama iş ciddi bir evliliğe gelince de tertemiz bakir/bakire ister. Bekaret bence önemli. Bir insan neden kendini eşine saklamaz? Neden onun bunun altina yatar. Rezillik. Etraf oral, anal yapip bakireyim diye gezenlerle kayniyor. Allah islah etsin.

    Görüş hala geçerli mi?
  • _ΛqresiF_

    Beyni olmayınca bir taraflarıyla ünlenmeye çalışan bir zavallı. Bizim ülkede iyi prim yapar bunun gibi oppular.

    Görüş hala geçerli mi?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

3368
  • roynima

    Bu pisliği mi suçlayacağız?
    Yaşadığımız dünyada 50 yıldan fazla suredir,
    Bekâret sorununu orta seviyeli bir doktor,
    az bir parayla bir saat içinde çözebiliyor.
    (Dikiş nakış hesabı…)
    Birde bunu ben birebir bir doktordan öğrendim ki:
    (Bazı genç kızlar var 4 veya beş defa bile,
    Bu işlemler için bize geliyorlar…!!!)
    Yani bu kirli yaratık gerçekten bakire olduğunu mu düşünüyorsunuz?
    Ne malum, Belki birlikte oldu heriften:
    ‘’Sen beni bozdun’’ diye, Bir ton para da almıştır.
    Bir de:
    Bu dişi domuzu savunan bazı pembişlere kısa bir lafım var:
    ‘’Erkekler yapıyor, O zaman biz kızlar niye yapmayalım’’ Diye,
    Tiktir moktan laflar etmeyin,
    Nerenizi bozmak istiyorsanız bozun,
    Bu kimsenin umurunda değil,
    ama bunun için erkekleri örnek göstererek, Bahane bulmanıza gerek yok.
    Çünkü bu işin kadını erkeği yok,
    ‘’Kim onunla bununla yatıyorsa domuzdur.’’
    Biz hiç görmedik mi?
    Lise çağında olan bazı kızların nasıl bekâretten kurtulmak için,
    Bir biriyle yarıştıkları ve yattıkları erkekler de çoğu,
    kendilerinden en az 10 yaş büyük olanlar olduğunu…

  • hazel_eyed_engineer

    Bilimle, teknolojiyle, kültürle, sanatla konuşup onları yükselteceğimiz yerde, Allah bilir Türkiye'de ve dünyada ne olduğundan bihaber basit bir kadının orasını burasını açıp cesur cevaplar verdiği profilini takip eden 600.000 küsür takipçisi var! Yorum sizlerin.

  • maviliiii

    Ne yaptığı umurumda değil. Hiç bir şey ayıp değildir. Fakat, mahremini paylaşmak marifet değil, utanç duygusu sebebi. Kadin-erkek fark etmez. Kişi mahremini korumali. Eğer koruyamiyorsa marifet gibi anlatilmamali.

  • Nick-Yok

    Ahlaksiz iste... milletin ahlakini böylece bozmaya calisiyorlar sosyal medya ünlüler gavurun tahumlari!

  • bayrakmerve27

    Ben bakireyim çok mutluyum taciz oldu ama birşey olmadı biri küçükken biri biraz büyükken benim fikrim bu beni bozsalar ben çok kötü olurdum namus herkes için kadın erkek eşittir bakire olmak lazım bence tabiki saygı duyuyorum herkese ama bu benim düşüncem

  • ÖLÇÜSÜZ

    Kedi artık uzanamayacağı için pis diyor... Geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye... Artık sahip olamayacağını bildiği için kendini rahatlatıyor... Ve azap çekerken aynı lafları söyleyebilecek mi merak ediyorum

  • Damlakatre

    Lan ben bayağı uzak kalmışım medyadan... Kim ki bu.. Gerçi bu tür şeyşer boş işler olduğu için duymamam gayet normal sayılır... Ne pok yerse yesin... Beni ilgilendirmiyor... Bundna sonra ki sevgilileri ileya da kocaları düşünsün ... Nihayetinde bunun gibilerin ilişkileir ve evlilikleri gündeme gelme için yapılan sahte şeyler olduğu için.. Bakire olsa n e olur olmasa ne olur... Ruhu ve bedeni kaşar olduktan sonra bir insanın...

  • ahmet_89

    herkesin kendi görüşü birşey diyemem ama ben herkesin bindiği arabaya binmem ama oda haklı ön taraf namus sağlamsa temiz peki ya arkası bazı kızların etiketi kız ama ruhu yaw he yemediği naneler kalmıyor ama ambalajı temiz o yüzden artık sık eleyip dokuyorum

  • Haşa kella ahlak bekçisi değiliz ancak şu saçma buluyorumlar yüzünden kardeş çocuklarından kardeş çocukları silsilesi uzayıp gidecek diye korkuyoruz.

  • Oversilence_383

    İlgi çekme çabası. Ayrıca bana sorarsanız bekaret kavramı o kadar yanlış anlaşılıyor ki bazı insanlar namusu kadının apış arasında arar olmuş. Sen gidip uçkuruna sahip çıkma başkasının günahına gir sonra da bekaret lafı açılınca "ben bozuk karı istemem" de yok öyle Dünya sende s*k varda başkasında yok mu

  • DeathMann

    Yazık 'bir insan mahremini bu kadar açık bir dille yaymamalı bu özgürlük demek değildir herşeyin bir sınırı vardır hayatta kadın olsun erkek olsun bu paylaşımları yapan bir kişi ucuz biridir benim gözümde.

  • ululabubu

    Yani erkek bekareti önemsiz sayılırken kadınında artık sayılması gerekte diye düşünüyo rum

    • emre_duran

      Seninkini de öğrenmiş olduk :D

    • ululabubu

      Kimsenin bekareti ne senin nede başka birinin haddine değil bu günde öğrenmiş olduğun bu olsun

  • Ya şunu ciddiye alıp bir de soru soruyor millet valla helal olsun. Bu dünya dönüyorsa abazalar hatrına dönüyor inanın.

    • Yalnız görüşlerine katılıyorum. Kadınlar da erkekler gibi istediğini yapar. Bir tane zara ne anlamlar yükleniyor saçmalık. Bekaret sadece kadınlara mı? Sadece kızı ciddiye alamıyorum.

    • Mirekkkkk

      Derler bacı derlerrrr. Yapsanda derler yapmasana derlerrr

    • Sor-cevapla12

      Çok haklısınız

    • Hepsini Göster
  • Tabii ki de kimsenin hayatı kimseyi ilgilendirmez ama böyle bir insandan da böyle bir açıklama beklenirdi.

  • artem01

    Kadın haklı bekaret kavramına bu kadar takılmayın yaa, aldırın beyninizdeki örümcekleri artık, aşın bazı şeyleri, yobaz düşünmeyin bu kadar, çağdaşlaşın yaa.

    • DeathMann

      Senin sevgilin veya eşin olacak kişi senden önce 100 kişiyle seks yapsın sende çağdaşlık de buna.

    • artem01

      @DeathMann Ben çağdaş kültürle yetiştirildim sizin düşündüğünüz gibi yobaz düşünmüyorum. Onun hayatında benden öncesi beni ilgilendirmez , benim hayatımda ondan öncesi onu ilgilendirmez , insanın karakteri ruhu or* sbu olmasın geriye kalanının bir önemi yok, kadınların ruhunu sevin bedenini değil çünkü aynı bedenden zamanla sıkılırsın ama ruh eşinden asla sıkılmazsın ve yanında zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın.

    • DeathMann

      Hiç kimse yobaz değil beni tanımadığın için benim kültürüm hakkında yorum yapamazsın senin yaptığın ilk yorum çağdaşlığın ötesinde bir yorum bunu kabul et' belki insanların düşünceleri bekaretin ötesinde yani bir zar değil ikili ilişkiler vs vs benden öncesi beni ilgilendirmez denilebilir ama aklı hala o kişidemi falan bunu bilmem için bir bakıma önemlidir tabi ki kızlığı yok diye kimseyi suçlayamayız karakter en önemli şey mesele bir zarda değil ama herşeyin bir sınırı vardır hayatta herkesle cıvık cıvık ilişkiler yaşayan birisini kimse istemez demek istediğim bu.

    • Hepsini Göster
  • I_Run_Each_Team_2

    Bekaret sadece evlendikten sonra değişebilir kavramdır. Evlilik öncesi bekâreti bozacak davranışlar doğru olmayan bir davranıştır.

  • Boş konuşuyor. İlgi çekme amacı. Para karşılığı yapan eskortlara saygı duyuyormuş :)) Ben saygı duyulacak bir şey göremiyorum.

  • períergos

    Bu kızın bekar olmaması benim hayatımda bir değişiklik oluşturmayacak herkesin kendi hür iradesi var namus sadece bacak arasında değil. Mesela bu kıza yollu gözüyle bakanlar asıl namussuz

  • Ag o önünü kapasa suratına bakan olurmu acaba neyse 3 kuruşluk internet soytarısı bu kavramı saçma bulsa ne bulmasa ne

  • BenimHepUmudumVar

    Görüşlerini benimsemiyorum bu hanımefendinin. Herkesin onun soyadındaki gibi taşkın bir libidosu yok. Bazı kadınlar iffetli ve iradelidir tabi bazı erkekler de... herkes anlayamaz.

  • Hakan3386

    Ülkede iş yok işş doğru dürüst iş yok maaşlar düşük üniversite mezunları işsiz, sanayide yokuz tarımda yokuz böyle olunca toplumsal kültürel yozlaşma oluyor tabi bu üstte saydıklarımda namus bunları da önemsemeli.

  • ahmetgökdemirpala

    rezillik bekaret bir kızın temiz olduğunun sembolüdür hadi ordan ahmakca bir s. z sayarım garip zavallı sdayarım bu aklı evveli cami minare nasıl sembolse müslümanla kafirler arasında bekarette dulla kızlık arasındaki semboldür bence

  • İlaydaZpck

    ne olursa olsun görüşü mantıklı geldi bana bir bekaret kanı yüzünden insanları yargılamak çok gereksiz

    • ne mantıklı anlamadım sendemi yaptın

    • İlaydaZpck

      bu durum seni ne kadar ilgilendirir? benim aldığım kararlar benim yaşadığım hayat kısacası SANANE

    • saman ye kararlarını kendine sakla ahlak bozma sen bozuk olsan bile

    • Hepsini Göster
  • yeş-im

    Türkiye'mizin geldiği hal. Dikkat çekelim her ne olursa olsun. Ama hiç bir şey yapmayalım, üretmeyelim, okumayalım sıra dışı ahlaksız veya basit bir şey yapar voliyi vururuz. Gelecekten endişeliyim.

    • muzaffer_abi

      KS de endişelenecek daha çok şey var 🙏🏻😁

  • kanatsızuçanadam

    açıkçası benim için önemli değil bekaret. bundan 3 sene önce bakire olmayan biriyle sevgili olmayı midesizlik olarak görürdüm. ancak bakire olmayan sevgilimden gördüğüm ilgi ve şefkati öncekilerin hiçbirinden görmemiştim. gerçi o da bitti başka konu :)

  • Dr_Fantezi

    Kesinlikle haklı... Bekaret kadar kadınları aşağılayan başka bir kavram yoktur...

  • Hergün başka bir erkekle olmayı saçma bulmuyor mu Merve hanım?

  • new-anka

    Nedense bunu saçma bulan kızlar hep
    Bakireliğini vermiş kızlar oluyor
    Vermişsin artık , saçma tabii

  • TheExodia

    kadın haklı cokta acık sozlulukle davranmıs bakırelık dıye bır kavram artık olmamalı cok zarar gordu kadınlar bu konuda tum tabuları bastan yazmak gereklı

  • barraquda

    Sen sacma bulmaya devam et. Islam ahlakindan bihaber yasayan insanlar oyle bulur.. onun dediginin Türkcesi sudur.. onume gelene veririm kime ne , oyle evlilikmis zinaymis helalmis harammis umrumda olmaz... ya tamam herkesin kendi hayati istedigini yaparsin hesabini kendin verirsin mahserde , kimse karisamaz ama bunu bu sekilde demec vermenin mantigi nedir? Aklima gelen sadece su : acik kapiyim, gencim guzelim taninmis biriyim , zengin yakisikli isadamlarinin bilimum tekliflerinr acigim.. artik mesrebine siz karar verin. Biraz edep ya..

  • Parası olan tıklayabilir bu tür karılara. Gerçi benim yeğenım bunu düdükler üzerine birde parasını yer duymasın şşş

  • 1MoonLive1

    benı senı ne ılgılendırır ki. yaparsa yapsın. herkesın kendı dusuncesı saygı göstermek gerekır.

  • jackass

    Ülkemizde alışık olmadığımız bir cesaret ve özgüvene sahip. Yargılayacak halim yok tabii ki, sahaya dalıp koşan ve nice iq 3 fenomenlerimiz varken Merve Taşkın linç edilecek ilk kişi olmamalı bence.

  • sexyboy6931

    kımsenın yorumunu ve bedenını eleştıremem burdan sacma yorum yapmıs desem yanlıs olur fıkrıne saygı duyuyorum ama katılmıyorum dogru yorum bu olsa gerek

  • biradetmehmet

    sende bana sacma geliyorsun ama işte ülkede profosorlerden bilim adamlarından fazla ilgi görüyorsun

  • Anybody07

    sana saçma gelebilir sayenizde sıfır urun bulamıyoruz piyasada

    • Sen sıfır mısın peki?

    • Anybody07

      sifir alindim hala kulkaniliyorum ikinci ele düşmedim daha

    • selda65

      Sana şişme bebekten yukarısı fazla gelir zaten embesil.

    • Hepsini Göster
  • bartugümüş

    Hayatımda bu kadın kadar salak ve itici görmedim ya. Kim yatar lan seninle Merve Taşkın

  • dreamliner61

    çok da umurumdaydı ya senin saçma bulup bulmaman !
    sorsan ekmek kaç tl biliyorsa adımı değiştiririm !

  • -Elvis

    Önemsiz ve erkekler her istediğini yapıyor diyor yani çevirisi şu herkes yiyişsin qwe

  • kilombolukardeş

    kişiliğine bakınca bu tip demeçler vermesi doğal geliyor

  • Alfa80

    E tabi yemek hoşuna gidiyo. Bence sana anal yapmak ta çok normal

  • abraksas

    kaç kişi üstünden geçtiyse.. önemsememeye başlamış..

  • Gönlünce yaşasın herkes , burnumuzu sokmaktan vazgeçsek başka hayatlardan güzel olur

  • TürkKızıyız

    Bekaret yalnızca kadınlara dayatıldığından hatta bu yüzden öldüklerinden bence de SAÇMA.

  • raskol

    Memelee iyiymis neyse evet sacma artik cunku analin oralin dibine vuranlar bakireyim diye namuslu sayiyo kendini

  • Buna bakire misin diye soranlar salak ameke
    Sanane elin işi

  • SuluGözCadı

    Sevmiyorum samimi de bulmuyorum vücudunu kullanan kadınları anlayamıyorum

  • cankızsevda

    daha mantıklı ve düzgün soru sorsalarmış iyiymiş. özel hayatını sorgulamanın neresi mantıklı

    • emre_duran

      Ama kendisi cevaplamak istediklerine yanıt vermiş sonuçta.

  • selman_kingof

    Ben de namus kavramını saçma bulmaya başladım sayende namussuzluğunla bize örnek oldun

    • selman_kingof

      Sana demedim fotoğraftaki kadına dedim😂😂😂🤣🤣🤣

  • Zeynocmzz

    Senin olayın saçma zaten ya. Sen tamamen saçmasın🤮

Yükleniyor...