Google NewsTakip Et

Yurt Dışından Getirilen Telefonlarda Yeni Harç Bedeli 1500 Lira Oldu

Yurt Dışından Getirilen Telefonlarda Yeni Harç Bedeli 1500 Lira Oldu

Yurt dışından getirilen telefonların harcı artırıldı. Yeni harç bedeli 1500 lira oldu.

Yolcuların kendi kullanımları amacıyla Türkiye dışından getirdikleri telefonların kullanım izin harcı 1500 lira oldu. Ticari amaçlı olmaksızın, yolcuların kişisel kullanımları amacıyla yurt dışından getirdikleri telefonların kullanım izni için ödenmesi gereken harç 618 lira 60 kuruştan 1500 liraya çıkarıldı. Karar, yarından itibaren yürürlükte olacak.

Yurt Dışından Getirilen Telefonlarda Yeni Harç Bedeli 1500 Lira Oldu
Son Güncelleme: 17 May 2026 / 03:05
Yurt Dışından Getirilen Telefonlarda Yeni Harç Bedeli 1500 Lira Oldu
Cevapla