Google NewsTakip Et

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş: Ramazan Bayramı'nın Şeker Bayramı Diye İfade Edilmesi Yanlıştır

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş Twitter hesabından yaptığı açıklama ile Ramazan Bayramı'na Şeker Bayramı Denmesinin yanlış olduğunu açıkladı...

Ramazan Bayramı'na Şeker Bayramı denmesinin Ramazan'ın kutsiyetini hafiflettiğini belirten Ali Erbaş, Ramazan Bayramı'nın tatil olarak görülmesinin de yanış olduğunu vurguladı.

Ramazan Bayramı'nın Şeker Bayramı diye ifade edilmesi yanlıştır. Şeker Bayramı diye bir bayram yoktur. Bu bayram, Ramazan Bayramı'dır ve bir ibadettir. Böyle bir ifade Ramazan'ın kutsiyetine hafiflik getiriyor. Bu şekilde kullananlar bundan vazgeçsinler. Bayramı tatil olarak görmeyelim, çünkü bu bir ibadettir. Büyüklerimizi, sevdiklerimizi ziyaret edelim. Hatırı sorulmamış hiçbir hasta, gönlü alınmamış hiçbir yaşlı bırakmayalım. Yetimlerin, gariplerin, kimsesizlerin tebessümleriyle bayramımıza bir kat daha anlam katalım.

Son Güncelleme: 23 Nis 2026 / 16:04
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş: Ramazan Bayramı'nın Şeker Bayramı Diye İfade Edilmesi Yanlıştır
Cevapla