Google NewsTakip Et

Ayşe Begüm Onbaşı'dan Bir Altın Madalya Daha

Ayşe Begüm Onbaşı'dan altın madalya
Milli cimnastikçi Ayşe Begüm Onbaşı, Portekiz'de düzenlenen Aerobik Cimnastik Dünya Kupası'nda altın madalya kazandı.

Türkiye Cimnastik Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Portekiz Cantanhede kentinde düzenlenen Aerobik Cimnastik Dünya Kupası'nda ilk kez büyükler kategorisinde yarışan Ayşe Begüm, altın madalyanın sahibi oldu.

Açıklamada, "Sporcumuzu ve antrenörünü tebrik ediyoruz." denildi.

Ayşe Begüm Onbaşı'dan Bir Altın Madalya Daha
Son Güncelleme: 22 Nis 2026 / 21:04
Ayşe Begüm Onbaşı'dan Bir Altın Madalya Daha
Cevapla