Google NewsTakip Et

Ali Koç, Fenerbahçe İçin Yardım Kampanyası Başlatıyor

Ali Koç
Ali Koç

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, kulübün, borçlarından kurtulup mali bağımsızlığını kazanması için büyük bir kampanya başlatacaklarını belirterek, "Fenerbahçe'miz için kitlesel kaynak yaratma projemizi başlatıyoruz" dedi. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, 7'den 77'ye bütün Fenerbahçe taraftarlarına kulübe yardım yapması için çağrıda bulundu....

Almanya'da Köln Fenerbahçeliler Derneği'nin düzenlediği 22. Yıl Balosu'nda bir konuşma yapan Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, kulübün, borçlarından kurtulup mali bağımsızlığını kazanması için büyük bir kampanya başlatacaklarını ifade ederek, "Fenerbahçe'miz için kitlesel kaynak yaratma projemizi başlatıyoruz" dedi. Koç ayrıca, göreve geldiklerinde kulübün 600 milyon avro borcu olduğunu ifade ederek, "Artık büyük maliyetli, son durak kontrat yapan, yaşlı oyuncuları getirme dönemi Türkiye'de bitmiştir, her kulüp için bitmiştir"dedi.

Kitlesel kaynak yaratma projesi başlatılıyor

Bu kampanyayla toplayacakları para miktarı kadar katılacak kişi sayısının da önemli olduğunu sözlerine ekleyen Koç, "Yani kumbarasından 5 TL verecek çocuktan, büyük iş adamlarının vereceği çok büyük hibeye kadar katılımcı sayısı çok çok önemli. Fenerbahçe'miz için kitlesel kaynak yaratma projemizi başlatıyoruz. İnşallah sizlerin desteği ve Türkiye'de de yapacağımız aktivitelerle bu engelleri aşma imkanını sağlayabiliriz. Şimdi omuz omuza verip Fenerbahçe'ye destek olma zamanıdır." değerlendirmesinde bulundu.

Kaynak: DHA

Son Güncelleme: 25 Nis 2026 / 01:04
Ali Koç, Fenerbahçe İçin Yardım Kampanyası Başlatıyor
Cevapla