
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, kulübün, borçlarından kurtulup mali bağımsızlığını kazanması için büyük bir kampanya başlatacaklarını belirterek, "Fenerbahçe'miz için kitlesel kaynak yaratma projemizi başlatıyoruz" dedi. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, 7'den 77'ye bütün Fenerbahçe taraftarlarına kulübe yardım yapması için çağrıda bulundu....
Almanya'da Köln Fenerbahçeliler Derneği'nin düzenlediği 22. Yıl Balosu'nda bir konuşma yapan Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, kulübün, borçlarından kurtulup mali bağımsızlığını kazanması için büyük bir kampanya başlatacaklarını ifade ederek, "Fenerbahçe'miz için kitlesel kaynak yaratma projemizi başlatıyoruz" dedi. Koç ayrıca, göreve geldiklerinde kulübün 600 milyon avro borcu olduğunu ifade ederek, "Artık büyük maliyetli, son durak kontrat yapan, yaşlı oyuncuları getirme dönemi Türkiye'de bitmiştir, her kulüp için bitmiştir"dedi.
Kitlesel kaynak yaratma projesi başlatılıyor
Bu kampanyayla toplayacakları para miktarı kadar katılacak kişi sayısının da önemli olduğunu sözlerine ekleyen Koç, "Yani kumbarasından 5 TL verecek çocuktan, büyük iş adamlarının vereceği çok büyük hibeye kadar katılımcı sayısı çok çok önemli. Fenerbahçe'miz için kitlesel kaynak yaratma projemizi başlatıyoruz. İnşallah sizlerin desteği ve Türkiye'de de yapacağımız aktivitelerle bu engelleri aşma imkanını sağlayabiliriz. Şimdi omuz omuza verip Fenerbahçe'ye destek olma zamanıdır." değerlendirmesinde bulundu.
Kaynak: DHA
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar