Ziraat Bankası Genel Müdürü Hüseyin Aydın'ın 26 Aralık'ta Fenerbahçe Kulübü ile ilgili söylediği sözler bugün sosyal medyada gündem oldu...
Genel Müdür Hüseyin Aydın, 26 Aralık'ta Bursa'da katıldığı bir ödül töreni sonrası eski Fenerbahçe ikinci başkanı Nihat Özdemir ile şakalaşırken "İnşallah Fenerbahçe'yi küme düşürürüz" dediği duyuluyor. Bu görüntülerin bugün ortaya çıkmasından sonra Aydın'ın sözleri Fenerbahçeliler tarafından büyük tepkiyle karşılandı. Gelen eleştiriler üzerine Ziraat Bankası resmi Twitter hesabından bir açıklama yayınlama gereği duydu..İşte o açıklama ve Hüseyin Aydın'ın sözleri...
— Ziraat Bankası (@ziraatbankasi) January 21, 2019
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar