İzmir'de Hastalarını Gizlice Çeken Doktor Serbest Bırakıldı!

İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde kadın hastalarının mahrem görüntülerini gizlice çekerek bir Rus İnternet sitesi aracılığıyla yaydığı iddiasıyla gözaltına alınan doktor, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Emniyetteki işlemlerin ardından Bayraklı'daki İzmir Adliyesi'ne sevk edilen şüpheli, savcılıkta ifade verdi. İfadesi alındıktan sonra tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edilen şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest kaldı. Şüpheli doktor tutuksuz yargılanacak.

İzmir'de Hastalarını Gizlice Çeken Doktor Serbest Bırakıldı!

İzmir'de ne olmuştu?

İzmir'de Doktor Skandalı: Hastalarının Mahrem Görüntülerini Arkadaşlık Sitelerinde Paylaşmış

Kaynak: DHA


0|0
2742
Hakan Guray KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşleri

  • Hukuk bilmeyen bir sürü insan yorumlara doluşmuş. Serbest bırakılma kelimesini görünce hemen adalet yok, şu yok bu yok başlamışlar.
    Tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılmış diyor, yani yargılanması sürüyor. Olması gereken bu. Tutuklu yargılamak zaten saçma. Adam belki de iftiraya uğruyor, belki başka bir durum var. Bu yüzden tutuksuz yargılamak doğru olandır. Bu davanın bittiği anlamına gelmez.
    Bu ülkedeki bütün insanlara lise yıllarında zorunlu hukuk eğitimi verilmeli bence. Cidden hiçbir şey bilmiyor kimse.
    Bu ülkede her gün onlarca erkeğe taciz, tecavüz, şiddet iftiraları atılıyor, bu iftiraları atan kızlar bir kere olsun gündeme taşındı mı, bir kere olsun bu kızların iftiraları ortaya çıkınca ceza aldı mı? Bir kere bile ceza almadılar. Hepsi de serbest bırakıldı. Ama kadınlara yönelik bir şey olunca hemen gündeme taşınıyor, ana akım medya hemen haberini yapıyor. Ama konu erkekler olunca kimsenin umursadığı yok. Erkek mağduriyetleri ne sosyal medya sitelerinde paylaşıldı, ne ana akım medya paylaştı ne de iftiracı kızlar ceza aldı.
    Bence cinsiyetlere göre eşit muamele yapılmıyor.
    Son olarak bu olayla ilgili şunu söyleyeyim kanıt varsa bu olayda ve iftira yok ise, o zaman doktora 1-2 sene hapis verilebilir.

    1|3
    3|0
    • @womaninblack09 Kadın beyanı esastır ı savunanlar da feministler, iftiracı kızları destekleyenler de onlar. İstanbul Üniversitesinde masum bir erkek öğrenciye taciz iftirası atan Feminist Seda Yelkenci, onu destekleyen yine feminist sayfalar oldu, kadın beyanı esastır ı savunmaya devam edeceğiz, Seda Yelkenci haklıdır, kurbana inanın falan dedi hep feminist sayfalar. Erkeği ise direk potansiyel bir suçlu olarak gördüler. Sen o feministliği al defol git burdan. O iğr*nç , pislik ideolojine bir gram bile sempati duymuyorum. O ideolojiye sempati bile duyan erkek düşmanının önde gidenidir. Hepinizden nefret ediyorum. O masum erkeklerin hapse girmesinde en büyük sorumluluğu olan sizlersiniz. Başka kimse değil. Erkekleri potansiyel birer tacizci, tecavüzcü olarak gören, kadın beyanı esastır diyen sizlersiniz. Akp li feminist siyasetçi kadın ne dedi, "kadınlar ne diyorsa doğrudur" , feministler de alkış tuttu, Hadım işkencesini bütün dünyada çıkmasına neden olan sizlersiniz, kadın beyanı esastır savunan sizlersiniz, masumiyet karinesini kadına yönelik suçlarda kaldırılsın guilty until proven innocent i savunan ve getiren yine sizlersiniz.
      Sen insan değilsin, buraya gelip bu yazdığın şeylerle sana sempati besleyeceğimi mi zannediyorsun. Sabah akşam "kodonlar çok ozoloyor" diye zırvalayacağınıza bir kere olsun erkek hakkı savundunuz mu? Hangi feminist sayfa erkek haklarını savunuyor. Tam tersi erkek haklarını yok ediyorsunuz, erkekleri resmen köle olarak görüyorsunuz. Bütün erkek düşmanlıklarının altından hep feminizm çıkıyor.
      Sen bu erkek düşmanlıklarını yapan, çıkaran ve destekleyenlerle aynı yolu yürüyorsun. Senin erkeklerin dostu olman için bir kere bunların karşısında olman ve bunlarla mücadele etmen gerekiyor. Sen şu an buraya gelip, anı kurtarmak için ve o iğr*nç ideolojini empoze etmek için belki 1- 2 salağı kandırırım düşüncesiyle propaganda yapıyorsun. Ama samimiyetin 0. Samimi olan feminist olmazdın.
      Şimdi defol git.

    • Düzeltme : *** Samimi olsan , feminist olmazdın.
      Feminizm başı görüldüğü yerde ezilmesi gereken bir yılandır.

  • olmayacak insanları içeri tıkarlar.. olmayacak adamları serbest bırakırlar.. bu adam şimdi doktorluğa devam mı edecek? nereye gitti hipokrat yemini? nereye gitti ahlaki değerleri? bu insanlar şimdi her doktora gittiklerinde acaba bu doktor muydu demeyecek mi? cezasız kalıyorsa ve bu adam görevden uzaklaştırılmıyorsa bunu herkes yapamaz mı? biri internete verir.. diğeri ifşa yapar.. bir diğeri evinde fantezi koleksiyonu yapar.. bu nasıl bir rezalettir? bu nasıl bir adalet sistemidir..

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Hep derim: Mesleğin olacağına ahlakın olsun, adam ol adam!

    3|3
    0|2

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

2540
  • Bence bu olayda doktorun sapıklığından çok, kafasızlığı söz konusu.

    Muhtemelen elindeki kayıtları başka birisi falan sundu internete.

    Zaten bir sürü fotoğraf, şu bu çekiyor bu adamlar bu işler için.

    Haa, sonuçta skandal mı, skandal. İşten uzaklaştırılması normal, çünkü internete kendisi koymasa bile, milletin şahsi bilgilerine sahip çıkabilmesi gerekirdi.

    0|0
    0|0
  • Bu adamın hipokrat yemini yok mu? Onu da geçtim böyle bir davranışta bulunan bir insan nasıl oluyor da serbest kalıyor? Üstelik bu adam mesleğine de hiçbir şey olmamış gibi devam mı edecek?
    Geçmişten bugüne karşılaştığımız her olayda ''Ülkedeki adaletin geldiği son nokta'' diyoruz fakat o nokta bir türlü konmuyor. Her seferinde çıtayı biraz daha yükseltiyoruz adaletsizlik bakımından.

    0|0
    0|0
  • adaletini s. ktiğimin güya müslüman ülkesi ş. erefsizler bir kadın bunu yapmaz ama erkek yapar o yüzden her alanda özellikle eğitimde kadınların desteklendiği daha çok kadınların yer aldığı kadın yönetiminin olduğu bir toplum inşası farzdır... doktorlarda yargıçlarda öğretemnelerde kadın olmalı.. bir kadın bir kadına bunu yapmaz... şerefsiz adi onu yargılayan serbest bırakanda erkektir kesin!!! o doktorunda onu serbest bırakanın anasını bacısını ben... öpeyim ne demek istediğimi anladınız...

    1|0
    0|0
  • Nerde bu Hipokrat yemini nerde bu adalet bir insan mesleğinin onurunu bırak kendi onurunu bile mi bu kadar yere düşürür yazıklar olsun cidden

    0|3
    0|0
    • Erkek doğar bir insan ama adamlık sonra edinilen bişey mesleği doktor olsa nolacak cinsiyeti erkek olsa nolacak adam olamadıktan sonra

  • Öncelikle olay doğruysa , ki doğru gibi görünüyor, şerefsizin meslekten men edilmesi ve cezaevindeki erkeklere gereği yapılmak üzere hediye edilmelidir. :)
    Bir de serbest bırakılma olayında adli kontrol konarak serbest bırakılması kanuni açıdan doğru bir karardır, fakat soruşturma sonuçlanana kadar meslekten el çektirilmelidir.

    0|0
    0|0
  • Eleman iyi ifade vermiş yalnız. Avukatları iyidir bunun. Adalet, adalet öyle burda bağırdığınız gibi olmuyor işte. Sağlam bir avukatla tereyağından kıl çeker gibi kurtulabiliyorsun. Takipte olunacaktır sonuç olarak dava daha düşmedi.

    0|0
    0|0
  • Adaletine kurban olduğum ülkeme' de bu yakışırdı...

    3|0
    0|3
  • Serbest bırakılmasına hiç şaşırmadım. Adaleti sadece Müge Anlı sağlıyor, helal olsun. Allah onu ve ailesini korusun. Herkesin harcı değil.

    3|0
    1|3
  • Arkadaşlar böyle birşey olmamış olabilir yoksa neden serbest kalsın, bu suç çünkü yanlış anlaşılma vardır.

    0|0
    1|0
  • Bunlar nasıl serbest bırakılıyor ya bunu serbest bırakan kişiyi sorgulamak lâzım.

    0|1
    0|1
    • Şu tip sorular da tuhaf, mahkeme sürerken bu tip davaları olan şahısları direkt içeri almazlar.

      Tutuksuz yargılanır, işlediği suça hakim hapis cezası verirse içeri girer, vermez başka bir ceza verirse tekrar tutuklanmaz.

      Seneler oldu, halen daha anlamadı insanımız bu işleri.

      Ha diyeceksin ki 'niye içeri atılmıyor', daha adamın ne dahli var, kendisi mi koydu, yoksa gafletinden ötürü mü birisi servis etti o bile bilinmiyor anlaşılan.

    • Hepsini Göster
    • Bu devir çok zor bir devir iyi insanlar azınlıkta herkesin içinde bir acaba. herkeste yüksek bir ego. herkes bişeylere aç ama kimse egosunun önüne geçemiyor. Neyse iyi insanlar azınlıktada olsa var bu doktor müsvetteside cezasını bulacak ilahi adalet diyede bişey var unutmayalım.

    • İnşAllah

  • Aslında aramıza salarak en büyük iyiliği yapıyolar (!) belkide en iyi cezayı bizim vermemiz gerek 👊🏻

    1|0
    0|0
  • Vk da paylaşıyordur kesin hayvan. Şu adaletsizlik beni çileden çıkartan en büyük şey.

    1|1
    0|3
  • Kanunda açık bir şekilde suç teşkil ediyor bu ne saçmalıktır

    0|0
    0|0
  • Şerefsiz pislik. 40 yıl düşünsem aklımdan böyle bir ihtimal geçmezdi. Böyle insanlara da hiçbir şey olmuyor..

    0|0
    0|0
  • Yazık o kadar okuyup doktor olmuş ama insan olamamış ayrıca ben bu adalet kavramını anlamıyorum ohh her haltı yapsın sonra serbest ne ala memleket

    0|0
    0|0
  • Rezillik. Adalet sistemi bitik. Adalet mülkün değil tekelcilerin temeli. Yazıklar olsun

    0|0
    0|0
  • Ee o zaman eşi kardeşinin başına bu durum gelmiş kişi o doktorun kafasına iki tane sıksın onuda adlı kontrol şartıyla salsınlar.

    0|0
    0|1
  • Devlet memurları artık eskisi gibi değil güvenmemek lazım

    1|0
    0|1
    • 18 Yaşınla devlet memurlarını değerlendirdin ya... dünyanın bir çivisi daha çıktı.

  • Izmirde normal. G. T meme açık gezerler doktor videoya alınca niye zorlanirina gitti? Izinsiz yaptığı icin değil mi.

    0|0
    0|0
  • Kadın uzmanları kadın olmalı elin erkeğine oralarını buralarını gösteriyorlar o adamda cük yok mu

    0|0
    2|0
  • Türkiye olunca bu tür şeyleri daha çok görecez. Yazıklar olsun güzelim mesleği nasıl kirletiyorlar.

    0|0
    0|0
  • Umarım hak ettiği cezayı alır sonuçta dava sonuçlanmadı

    0|0
    0|0
  • Serbest mi yahu anlamıyorum sokakta yanlışlıkla birine çarpmanın bile cezası varken bu nasıl oluyor

    0|0
    0|0
  • Yemin ederim insanlık kalmadı artık herkes sokacak delik arıyor

    0|0
    0|1
  • Allah'ın belası şeref yoksunu pislik herod neye göre serbest bırakılmış bu yaratık

    0|0
    0|1
  • @bekardoktor sen mi yaptın lan yoksa abazan herif😅😅😅😅

    0|0
    0|0
  • Ödül de verselermiş sapığa.

    3|0
    0|4
  • Adli kontrolde, serbest degil !

    0|0
    0|0
  • Hayret. daha neler.

    0|0
    0|1
  • Adaletine kurban oldugum ulkem!

    3|0
    0|5
  • Şerefsiz
    Doktora da gidemicez artık

    1|1
    0|3
  • Serefsizler

    1|1
    0|4
  • böyle bacım çocukları da var tabi

    0|0
    0|0
  • Ayıp ya cidden

    0|0
    0|0
  • Şaşırmadım

    2|0
    0|1
  • Kimmiş bu ya bizim okulda?

    0|0
    0|0
  • tutuksuz muu yuuhh artııkk yaaaa

    0|0
    0|0
  • Bu adli kontrolü icad eden kimse ( a_m_k)

    0|0
    0|0
  • Neden peki?

    0|1
    0|1
  • iyi olmuş adam iyiymiş

    0|0
    0|0
  • Ya adalet kalmadi ülkede

    0|0
    0|1
  • Yok artık

    0|1
    0|0
  • Adalet işte...

    0|0
    0|0
  • Pislik yaa 😡😡😡

    0|0
    0|1
  • Nasıl serbest bırakılır. Nerde bu adalet

    0|0
    0|0
  • Baya bir konuşuldu burda

    0|1
    0|0
  • Onn gibi iyi çocuklar doktrluğun s.. k.. mm

    1|0
    0|0
  • Böyle pislikler çok var

    0|0
    0|0
  • Şaşırdık mı? Hayır

    0|0
    0|0
  • Sonuçta yargılanıyo

    0|0
    0|0
Daha Fazla
15
Yükleniyor...