Eşekli Poşet Protestosu!

Tugrul Turcan r

Niğde'de poşetlerin paralı olmasını protesto etmek isteyen bir vatandaş, alışverişe eşeğiyle geldi. Eşeğiyle marketi dolaşan vatandaşı gören diğer müşteriler gözlerine inanamadı. Alışveriş sonrası aldığı ürünleri eşeğine yükleyen vatandaş, marketten ayrıldı. Eşekli protesto gerçekleştiren kişi adının açıklanmasını istemedi...


Kaynak: DHA

Son Güncelleme: 26 Şub 2019 / 06:02
Eşekli Poşet Protestosu!
20
14
Görüşünü yaz

En İyi Kız Görüşleri

  • Babe1991
    Bence cok abartildi. Bence parali olmasi daha iyi. Hep cevre kirliligi. Biz almanyada yasiyoruz kac yil oldu parali olali. Burda plastik siselerimizi bile geri veriyoruz. Cöplerimizi falan hep ayiriyoruz. Türkiyede birakin biraz ilerlesin o konuda ya.
    Görüş hala geçerli mi?
  • Betül_97
    Helal len dayı 😂😂😂 Herkesin kafa kırık ülkede hsjaksjs
    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Erkek Görüşleri

  • AddrenaliN
    Zam üzerine zam geldi herşeyin fiyatı arttı herşeye ekstra vergi getirildi kimseden ses seda çıkmadı ama 25 kuruş için milletin yaptığına bak reklam yapmaktan başka bişey değil
    Görüş hala geçerli mi?
  • adiyaman002
    bu şekilde bir şeyleri değiştiremezsiniz. Adam akıllı protestolarda bulunmak lazım. sen oraya eşekte getirsen onu poşet sorununu kabul etmiş sayılırsın. buda çözüm değildir.
    Görüş hala geçerli mi?

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1812
  • MEH11993
    Traji komik 😁😊
  • Muallime__
    Cehaletten, maskaralıktan başka bir şey değil.
  • XXlovesXY
    zavalli hayvan :(
  • Abartmakta üstümüze yok.
  • jxjxjbxxnxnxn
    Yok artık ya
  • joeblack18
    Hehh şöyle yaaa proteste böyle olur işte..
  • Nervous06
    4.545 tl ceza almış reyisiniz yapıyosa doğrudur :D
  • DeliiiKızzzzz
    Cok fazla abartiyorlar
  • Kübra528292
    Şovmen dayı ya😂
  • elgoooo
    Allah im 😂😂😂😂🙄
  • ayseyyy25
    25 kuruş öf
  • Eceerdem1
    Olacağı buydu 😁😁😁
  • Thalia27
    cahillikten yıkılıyo artık ülke
  • Saçmalamış bence poşet götürmesi kâfi
  • eges123
    sıpa da pek sevimliymiş.
  • Nonames
    Demek ki halkımız küçük kazıkları sevmiyormuş
  • Creambruule
    😀😀 komedi gibi ülkede yaşıyoruz
  • yiğit777
    bizim ülkede bişeyi abartmak gibisi yok
  • berfin9
    Poset parasi tane basi 5 kurusa düşsün
  • Öpöcöök
    Eşek şaşkın yazık.
  • MeryemSENA
    Ahahahaa hic gülecek halim yoktu güldürdün.
  • life_is_life1
    Bence protestosunda haksız.
  • Baya komik :)
  • masalperisi88
    Bu kadarı da fazla abartıldı bu poşet Durumu
  • gazinante1903
    Helal olsun 😆
  • Gizli Üye
    Komik
  • Gizli Üye
    İpek yolumu bilader orası eşek sokuyosun 2 dakika az rahat durunda ülke gelişsin.
  • Gizli Üye
    E yani yeter artık
  • Gizli Üye
    İyi yapmış🤣
  • Gizli Üye
    Saçma
YÜKLENİYOR...