Daha Az Televizyon İzlemeye Başladık

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nun (RTÜK) gerçekleştirdiği araştırmaya göre seyirciler günde ortalama 3 saat 34 dakika televizyon izliyor. Bu Süre Daha Önce 5 saat 12 Dakikaydı.

RTÜK tarafından daha önce daha önce 3 kez yapılan (2006-2009-2012) "Televizyon İzleme Eğilimleri" araştırması, 15 yaş ve üzeri 2 bin 600 kişinin katılımıyla bir kez daha yapıldı..

Televizyon İzlenme Sürelerinde Düşüş Yaşandı
Televizyon İzlenme Sürelerinde Düşüş Yaşandı

Günde ortalama 3 saat 34 dakika TV izliyoruz

Araştırma sonuçlarına göre, günlük ortalama televizyon izleme süresinin 3 saat 34 dakika, hafta içi günlük ortalama televizyon izleme süresi 3 saat 30 dakika, hafta sonu günlük ortalama televizyon izleme süresi 3 saat 45 dakika olarak belirlendi.

Televizyon izleme sürelerinde büyük düşüş yaşandı

İlk defa 2006 yılında yapılan araştırma sonuçlarıyla 2018'de yapılan sonuçlar kıyaslandığında büyük değişikler göze çarpıyor. 2006'da yapılan araştırmada günlük ortalama 5 saat 12 dakika, 2009'daki araştırmada 4 saat 36 dakika, 2012'deki araştırmada ise 4 saat 24 dakika televizyon izlendiği saptanmıştı.

Kadınlar Dizi Erkekler Spor Programı İzliyor
Kadınlar Dizi Erkekler Spor Programı İzliyor

En çok haber ve dizi izliyoruz

Erkekler televizyonda spor ve açık oturum programlarını izlerken kadınlar haber ve dizi seyrediyor.

Televizyon izleme alışkanlıkları değişti

Araştırmaya katılanların neredeyse yarısı televizyon izlerken yemek yediklerini, yüzde 20,1'i ise tablet, bilgisayar veya akıllı telefon kullandıklarını söyledi.

Kaynak: AA

Daha Az Televizyon İzlemeye Başladık
28
39
Görüşünü yaz

En İyi Kız Görüşleri

  • _Rainbow_

    Bizim ailede (3kişilik zaten) genelde TV gun icinde hic acilmaz nerdeyse.. acilsa bile en fazla yarim saat 1 saat reklamlar izlenir kanal dolasilur ve kapatilir. Cunki izlenecek dogru duzgun bir dizi/film veya kaliteli bir program dahi yok. Olanlar da ya sacma sapan unluleri elestiren giybet progranlari, ya da asiri ve gereksiz kavga iceren siyaset haberleri.. bu yuzden de gunumuzde TV izlenmesi sadece sinir bozucu. Bana bisey katmiyorsa neden vaktimi TV karsisinda gecireyim ki..

  • Bitsedegitsekmi

    Bu sonuçlara farklı açılardan yaklasabiliriz aslında..
    Hayat şartlarının giderek zorlaşması ve iş yükünün yoruculuğu- yetmeyip de ek işte çalışanların sayısı bir hayli arttı- .
    İnsanların bir nebze daha bilinçlendiği..
    Gibi sonuçlara varılabilir bence.

En İyi Erkek Görüşleri

  • bunalımadam

    şu anda televizyon izleyene şaşıyorum ben zaten. Hadi haberler belki izlenir yine de onun haricinde hele hele de türk menşeili televizyon izleyenler tuhaf geliyor özellikle gençlerde. Ben kendi evime ileride televizyon almayı düşünmüyorum. Alırsam sadece play station için alabilirim

  • nextlevel

    Evet ama daha çok sevişmeye başlamadık nedense.

    Neden? Herkes telefonda oyun'da ya da komik videolar izlemekle meşgul.

    Aile içi iletişim zaten bitik durumda , nerdesin aşkım? Burdayım aşkım meselesi.

    Net.

Senin görüşün nedir?

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

2637
  • _seboist_

    Ne dizi izliyorum ne de baska bir sey. Bilgi yarısmalarına bir göz atıyorum denk gelirsem de belgesel. Simdiki dizilerin konusu o kadar basit ki. İzlemeye degecek hiç bir sey yok. Onun yerine açıp bir kitap okumak daha mantıklı.

  • nedesembilemedim40

    Kardeş zehir gibisin, bunun için tüik versine mi ihtiyaç duydun jksdfsfs. Gerçekten acayip insanlarsınız.

  • HamzaCan66

    hakkaten tv izlemek artik cok sıkıyor.1 yandas medyalarin surekli birilerini yalamasi.2izleyecek bir eglence programi olmamasi vs vs en iyisi bir telefon bir youtube yetiyor

  • kudayay

    Televizyon artık format değiştirmeli veya klasik kalarak dizi değil başka tür programlarla yeni soluk almalı.

  • Blue4

    Evet çünkü artık internet var. Aptal kutusundan kurtulalım derken daha beterine düştük.

  • Yaïr-האפסות

    Bibaron yerine YouTube emdikleri için olabilir. ( Olabilir değil, kesin)

  • Desuyonee

    televizyonda düzgün bir içerik mi kaldı ki?
    %99 diyelim yinede.
    haberler bok gibi programlar bok gibi diziler bok gibi iğrenç bok gibi her şeyi bok gibi reklamlar bok gibi filmler bok gibi

  • Tilki_

    nedenini açıklayım hemen önceden tek maaşla ev geçimi sağlanılıyodu hanımlar evdeydi tv başından kalkmıyolardı şimdi hanımlarda çalışıyo tvye fırsat kalmıyo o yüzden azaldı tv izlenmesi

  • _король

    Çünkü artık daha fazla çalışmaya ihtiyaç duyuyor ve bu yüzden uyuya kalıyoruz.

  • Aşkaziyade

    Bu kişiler den bir tanesi de benim sanırım
    Oğlumun ilk ismi isminiz İsminiz ile yaşayın
    tabiki benim oğlum da

  • 0JustNight0

    Televizyon kendini ciddiye almayı kesip @ptal kutusu olduğunu kabullensin ve sadece bir ekran olarak hayatına devam etsin , işte çözüm

  • süperbenn

    TV izlemiyorum. şu an herkesin elinde İnternet varken TV pek rağbet görmüyor.

  • chukcky

    1 saatlik diziyi belgeseli 5 saatte izleten kanalların RTÜK ün suçu beter olsunlar

  • msakin

    her kanal aynı olduğu için ve muhalif olduğum için seyretmiyorum

  • Vlknnnnnn

    Sanirim birileri benden cok daga az tv seyrediyor ki ortalama bu

  • Fedal

    İnsan ruh sağlığını koruması için televizyon izlememesi lazım kesinlikle.

  • Volkix

    Ben de ortalamayı düşürenlerden biriyim :D Günde izlediğim TV süresi 0 saniye.

  • BestLiBiDo

    Ben hiç izlemiyorum artık. Tüm kanallar aynı şeyi söylüyor ne diye izlicem ki?

  • FNaFlover

    iyi sanırım *ama buna isyan edenler olacaktır*

    #FNaFlover

  • BERKAY123456

    Sabah ekonomi kanalı izliyorum, akşam az tv izliyorum.

  • HandsomeJack

    millet stalk yaparak harcıyo zamanının çoğunu asdkljlkasjdklas

  • Hoplite_phalanx85

    televiyon azaldı şimdide akıllı telefon çıktı yakındada başka birşey çıkar

  • Nezdem

    Tv izleme orani düşüşüne karşılık internet oraninindaki artişa bakmak lazim.

  • Absolut31

    Keşke hiç izlemesek. Belki daha az yalan ve kötü haber duyarız.

  • Emrecakir34

    kızlar soruyorda daha fazla geziyoruz zaman yok tv ye

  • Rüzgr43

    Millwt sosyal medyalarda takılıyor artik birakti rv yi

  • Fetish3535

    Yooo biz aynen devam

  • sevdenurrnkl

    Çünkü insanlar internete yoğunlaştı artık.

  • aradabibendeküserim

    Netten izleniyor çünkü

  • IAmarPresterAen

    Bir buçuk yıldır izlemem

  • DijitalŞizofren

    Benim evimde 3 yıldır herhangi bir tv yayını yok.

  • Aybükem78

    Ben hiç izlemiyorum.

  • xunixx

    Sevmiyorum ben

  • Férhat-170

    Adam akıllı bir şey yok ki bakalım

  • Lapasionaria12

    Ben haftada 3 saat bile izlemiyorum

  • sureklisoranhaluk

    Doğru vallahi millet artık daha çok internette. :)

  • Seyke

    Ses gelsin diye açık bırakıyorum sadece.

  • cndnkbly

    Artik herkezin elinse telefonn oldugu icin

  • Edarella

    İzlemeyi sevmiyorum. Çukur harıcı

  • xonder

    telefon her şeyin yerini dolduruyor malesef

  • dervisan

    Yıllardır izlemiyorum ben mesela

  • The_poseidon

    Cunku artik internet dizileri var 🤣🤣

  • Ratata1

    oh ne güzel

  • LLaleM

    Evet izlemiyorum doğrudur.

  • diloyaaaaa

    herkes internette

  • rroommeeoo

    İnternet yetiyor 😉

  • Melankoli55

    Haber izlemiyorum.

  • Eylemce123

    Hiç izlemiyorum ben

  • MagRipOgLu

    Cep telefonları her işi görüyor

  • freedomicimizdee

    Yaklaşık 10 senedir tv izlemiyorum

Yükleniyor...