Dinde öyle bir şey demiyor sayın insan tanesi. Eşit olduğu yanlar var ama eşit olmadıkları yanlar da çok. Kadın ve erkek bazı konularda eşittir, bazı konularda farklıdır. Eşitlik adı altında kadını erkeğin önünde görmek en büyük yanlıştır. Erkek daima kadını yöneten taraf olur. Tam tersi durumların yaşandığı toplumlar çöker.
@Utangacınız Sevgili insan tanesi dinde demedim zaten! Yaşadığımız dünya düzeninde yani olaya toplumsal olarak baktım ben. Yaptığım yorum kendi bakış açımdan. Katılırsın katılmazsın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Şu an kesinlikle geçmiştir. Kadınların çoğu macera arıyor...
Kadın erkek diye ayrılmamalı bu karakter meselesi
az kaldı geçiceeeez bile :D
sen olduktan sonra fark bile atarsınız
Fark yok arada hepsi aynı...
Aldatan insanlar ikiyüzlüler ve şerefsiz denir ✋
Aldatacaksanız ilişkiye başlamayın
Bu devirde kadınlar maşallah erkekleri geçti..
çokdan geçmişti zaten
vay ya kimseye güvenemeyecez
Kıyamet alametlerinden biri
Kadını erkeği var mı bu işin !!!
arada ki büyü bozulduğu anda işler değişiyor.
Aldatmayı kesinlikle kabul etmem, edilmemeli.
Kendi kişiliğine yedirebiliyorsa aldatsın.
Valla bilemem de kadın için ölüm tehlikesi :D
ölüm tehlikesi yazarak kadın cinayetine mi sürüklüyorsunuz? sitede bu tarz yorumlar derhal kaldırılmalı?
@acınındibinde Ben cinayet işleyin diye bir cümle mi kurdum? ülkenin hali ortada zaten ben olanı söyledim :D
türkiyede düzgün kadın bulmak çok zor
Düzgün erkek bulmak kolay mı
Sen misin lan o fotoğrafta ki
Evet de lan filan hayırdır
Kes sesini nerelisin sen
😔 Asya
mesaja bak
Aç şu engeli
heyyyy
ya bak şuraya
Hep erkekler mi aldatacak oh mis
Ben susma hakkımı kullanayım en iyisi 😎
Hahah iyice kotuye gidiyoruz
Kadın erkek fark etmez aldatmaya karşıyım
Kadından cıkıyor ne cıkıyrsaa
Aldatan insan insan degil benim gozumde
Boşuna kadın erkek her alanda eşit demiyoruz :)
Dinde öyle bir şey demiyor sayın insan tanesi. Eşit olduğu yanlar var ama eşit olmadıkları yanlar da çok. Kadın ve erkek bazı konularda eşittir, bazı konularda farklıdır. Eşitlik adı altında kadını erkeğin önünde görmek en büyük yanlıştır. Erkek daima kadını yöneten taraf olur. Tam tersi durumların yaşandığı toplumlar çöker.
@Utangacınız Sevgili insan tanesi dinde demedim zaten! Yaşadığımız dünya düzeninde yani olaya toplumsal olarak baktım ben. Yaptığım yorum kendi bakış açımdan. Katılırsın katılmazsın.
O zaman bir şey diyemem. Üslubunu bozmadığın için teşekkür ederim.
@Utangacınız Uslup bozacak bir durum yok medeni olarak görüş bildiriyoruz hepsi bu saygılar.
Bu yüzden kadınlar sünnet olmalı işte
Ya kadın oranı zaten fazlaydi
Kesinlikle evet kadınlarda aldatıyor
umarım evlenince başıma gelmez :(
inşallah
Aldatmaya yardımcı olunur özen ve itina ile 🤣
Karaktersizlik
Kadınları da altadan çok var elbette.
Erkekler durdu kadınlar durmuyor 😂
Aldatarak iyi halt yiyorlar
Kimin eli, kimin cebinde belli değil..
Kadınlar erkeklerden fazla aldatır oldu.
Kadınlarda mı başladı :)
Doğru!
Evlimisin_?
Karakter meselesi bu
Kötü olan yapar
Moralimi bozmayın ya
İHANETİN KAHPELİĞİN BAHANESİ OLAMAZ
İhaneti kaldıramam
Çok doğru
Doğru
mmm ne güzel
Olur ya dunya hali
Kötü durum aga ya
Beklerim
Geçti bile
Kabus gibi
Tehlikeli bisey
Valla bravo
güzeldi
Abi kadınlarda mı ya
aldatma olmasın
Normaldir :-)
Aynen
şasırmadım
Tespit guzel
Doğru tespitler
Aldatmak çok kötü
Çok doğru tespit