Yakışıklı Şarkıcı Murat Boz Twitter Hesabını Kapattı

Murat Boz
Murat Boz

5 milyona yakın takipçisi olan Murat Boz, twitter hesabını kullanmamaya karar verdi. Murat Boz şu sıralar 9 milyona yakın takipçisi olan Instagram hesabını kullanmaya devam ediyor.

Yakışıklı Şarkıcı Murat Boz Twitter Hesabını Kapattı

Aslı Enver ile Murat Boz arasındaki buzlar da eridi. Bir süredir ayrı olan çift birbirlerini Instagram hesaplarından tekrar takibe aldılar.

Yakışıklı Şarkıcı Murat Boz Twitter Hesabını Kapattı
24
37
Görüşünü yaz

Senin görüşün nedir?

En İyi Kız Görüşleri

  • umutsuzwaka_

    Günümüz ergen dünyasından seçmeler 😃 bıktım şunlardan da ayrılınca takipten çıkıp sonra geri ekleme kafası nedir yaw Twitter hesabını sevgilisi için kapatmıştır.

  • atinam

    Bize ne ki bundan ister kullanir ister kullanmaz hatta hic haberlerini almasak ne kadar iyi olur

En İyi Erkek Görüşleri

  • roynima

    Acaba bu önemli mesele,
    Sabahın köründen, Ekmek peşine koşanların derdini çözer mi?

  • MagRipOgLu

    Nedense bu adamı hiç yakışıklı bulmuyorum. Ve hatta sacı bile protez yahu

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

2235
  • sultan7

    Allah’ım ne büyük olay bu böyle. Amma büyüttüler bu mevzuyu.

  • experienced16

    .

    Özgür birey,

    Dilediğini yapar elbette.

    .

  • BirYengeç35

    Gereksiz yere yüceldi bu...
    Ses yok ama şarkıcı olarak geçiyor... magazin figüranı sadece benim için

  • erdalbakkalinkizi

    Gina geldi artik bu ikisinden hemen barisinca takip etmeler filan cocukca

  • klm0606

    Gökyüzünden, bir yıldızın kayma haberi bile bundan daha tesirli olurdu.

  • HandsomeJack

    en güzelini yapmış, bence tamamen inzivaya çekilsin.

  • KeskiEmir

    Bunlarda canları sıkılıyor barışıyorlar canları istiyor birleşiyorlar

  • MahsunKarakuzu

    kapatsın yahu bizim gibi yakışıklılar da farkedilmiyor çukur un çocuğuyuz zaten adam olsun

  • NincaTospa

    Twitter kadar kanser bir platform yok. Çok doğru yapmış, boşa zaman kaybı.

  • EhliyetsizPilott

    evetttt, bu haberi gördğüm için artık rahat uyuyabilirim

  • İlişki için fedakarlık önemli. Karşılıklı.

  • Kapatabilir doğal

  • gamze1123

    Sıktılar

  • sictinmavisi35

    Bizene bundan

  • iyi etmis neme lazim

  • Açıkçası hiç umrumda değil iğrenç yaşantıları.

  • papagirl

    çokta fifi.

  • _KARAKTERLİ_

    Güzel bence ellerine emeğine sağlık

  • _Expendable

    İyi yapmış gereksiz bir yer Twitter

  • MrHalitoq

    Magazindrn nefret ediyorum

  • nilgueny

    yakışıklı değilki

    • bk değil karşında görsen kalpten gidersin :D

    • Güzellik gorecelidir ama murat boz imrendigim birisi cidden d

  • elyasa80

    Çok daha güzel haberler olsa keşke

  • xunixx

    Olabilir yani

  • arakne

    Kapatabilir, saygı duyuyorum ✔️

  • banabirisimgerekli

    Üzüldüm be...

  • Maşallah her haltı yedi, yine de affedildi.

  • Jüpiteres

    Aman ne büyük kayıp

  • KafkasKartalı_00

    Aman ne büyük kayıp

  • miniktirtil_

    ay bunlar da ayrıl çık, ayrıl çık...

  • Hadi hayırlısı

  • MustafaMusafa

    Nenkadar güzel

  • mαriροsα

    ne önemliiiiiiiii

  • HelloKlabir

    güldük

  • princeswitch

    Olmasa da olur yani.

  • Hakanozturk1010

    takip takip paylasim... baska is guc yok mu yaw

  • Kingslayer_

    çok da önemli değil.

  • Gitmeneolur

    Kapatsin bir anlamı yok

  • Pinarrrr98

    Herkesin hakkında hayırlısı olsun ne diyelim

  • Zevre

    Aaa nasıl üzüldüm 😄hayırlı olsun

  • Twitter hala var mı? 🤣

  • Kocero16

    Kişisel hakkı

  • Kapatabilir

  • axisnec

    Çok önemli bir durum olmasa gerek..

  • XmawiiX

    Umrumda degil :-)

  • Darkover

    Olmasada olur

  • Kavunzade

    Hmm.. Bizim için büyük bir kayıp olsa gerek.

  • İskeletor_

    Murat Boz'a bence Hadise yakışır

  • celal3433

    ne diyelim hayırlısı olsun

  • erkanqq

    Niye ben o adamı severim murat on numara adamdir

  • kamilzengin

    bu bilgiyi napalım abi söylesene

Yükleniyor...