Balıkesir'de Bir Öğretmen Vahiy Yoluyla Kıyameti Bildirdi ve Sonrasında İstifa Etti

Balıkesir Ayvalık'ta Matematik öğretmenliği yapan Emre Nur isimli kişi, kaynak olarak Kur'an'ı gösterdi ve 12 Kasım'da kıyamet kopacağını bildirdi.

12 Kasım'da gidecek bir işiniz olmayacak. Bana uyun

Balıkesir'de Bir Öğretmen Vahiy Yoluyla Kıyameti Bildirdi ve Sonrasında İstifa Etti

Balıkesir Ayvalık'ta, Ali Çetinkaya Ortaokulu'nda Matematik öğretmeni olarak görev yapan Emre Nur, yazdığı ilginç istifa mektubu ile herkesi korkuttu. Nur, okuduğu Kuran'ı kaynak gösterdi ve ''12 Kasım'da gidecek bir işiniz olmayacak. Bana uyun'' diyerek istifasını verdi.

Allah'ım tarafından vahiy yoluyla bildirildi

Verdiği istifa dilekçesinde İslam'ın bazı şartları olduğunu belirterek kıyameti bildirdi. İstifasında şunları yazdı:

11.11.2018 Pazar gecesi, Kuran'ı Kerim'de Tarık Suresi'nde geçen Tarık Yıldızı'nın (33,33) enle ve boylamdaki yere düşeceği, Allah'ım tarafından vahiy yoluyla bildirmiştir. Bana bildirilen bu durumu, insanlara anlatmama rağmen bir türlü inanmamaktadırlar. Zaten yozlaşmış bu dünya düzeninin yıkılacağından ve onun yerine güçlü ve gerçek bir İslam düzeni kuracağımızdan dolayı, ayrıca insanların bana inandığını ve inanacağını görmek adına istifa etmiş bulunuyorum.

12 Kasım'da gidecek bir işiniz olmayacak

Yazdığı istifa mektubunu sosyal medya hesabında da paylaşan Emre Nur isimli öğretmen şunları söyledi:

Arkadaşlar; Kalbinizi ferah tutun ve namaza hala başlamadıysanız, artık başlayın. Bu sizin için öngörülendir. İçki günah değildir ama içtikten sonra günah işlemek çok kolaydır. Elbette içmezseniz daha iyi olur. İçkiliyken namaz kılmayın. Şimdi bütün olanları ve konuşanları iyi izleyin. Her şey Allah'ın izniyledir. Benim emin olduğum şeyden, siz de emin olun. Bırakın konuşanları, benim gönderilerimi okuyun. Dedim ya arslan uyandı. Sağa sola kaçışan yaban eşekleri gibiler. Zaten 12 Kasım'da gidecek bir işiniz olmayacak. Bana uyun. Paranızı süse değil, erzağa ayırın.

Kaynak: Sputnik


1|1
3652
Melike Gozence KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşleri

  • Senin gibi sapkınlar hala kaldı mı ya? Allah'ın bir oeygamberisin de sana vahiy yoluyla bildiriliyor? Ya bu tür din üzerinden prim yapan din tüccarlarını yok edeceksin.

    0|1
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • işte risk budur :) öğretmenlik kariyerini baz alırsak uçan sabriden daha büyük bir fedakarlık yapmış. kızmayalım :)

    şaka bir yana gerçekten göktaşı ya da felaket durumu sözkonusu olsa sosyal medyada hiçbir şekilde uyarılmaz. insanlar panik olmasın diye :)

    0|0
    0|0
  • Bu kafayı yaşamak için millet servet harcıyor. Kur'an'dan ayetler paylaşıyor da , Kur'anda Hz. Muhammed'in son peygamber olduğunu söyleyen ayetleri neden paylaşmıyor, dini inancına güveniyor da Muhammed'in son peygamber olduğunu yalanlayarak Bakara suresinde geçen ''Yoksa siz kitabın bir kısmına inanıp bir kısmını inkar mi ediyorsunuz'' Ayetini doğruluyor. Sürekli kendisini yalanlayanlara Zalimlerden olacaksınız diyip kendi Kur'an'ı değiştirerek şirk koşarak imandan çıkıyor. Kıyametin zamanı Allah'da saklıdır onu çözmeye beynimiz yetmez. Bu arkadaş iyi ki istifa etmiş çocukları korkutacakmış yoksa.

    0|1
    0|1

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 50

  • sana söylyeceğine herkesin beynine yükler. allh yokki sana söylesin. bütün dinler insan eliyle yazılmış hikayelerdir. en zararlı din islamdırniye geri kaldı türkiye?

    0|1
    3|2
  • normal bir durum matematikçi sonuçta normal duracak değil ki?

    0|0
    0|0
  • Gaybı Allahtan başka kimse bilemez. Allah akıl fikir versin...

    1|0
    0|0
  • Kanki tırsmadım da değil
    Gidip gusül alayım 😂
    Adam nasıl öğretmen olmuş yav
    Uyuşturucu kullanıyor galiba
    Normal değil bu 🤣

    0|1
    0|0
  • Dedigin doğru diyelim kıyamet kopacak tamam peki ne alaka paranızı erzaga yatırın kıyamet kopması demek erzak ihtiyacı mı olacak demek ne saçmalıyorsun sen be

    0|1
    0|0
  • Bu insanlae ne yiyip iciyor acaba

    0|1
    0|0
  • Sanmam belki büyük birşey olabilir ama kıyametin kopcağına inanmam ondan önce daha deccal çıkacak bir çok belirtide var onlar gerçekleşmedi henüz.

    0|0
    0|0
  • Deli o inanmayın asıl vahıy bana geldı 12sinde degil 13 unde kopacak

    1|0
    1|0
  • Bu adamdan 100lerce var. Yani 1 tanesi neslimize birşey yapmaz. Diğer 1000 tanesini ne yapacaz biz

    0|0
    0|0
  • İyi bari istifa etmiş. En azından öğrenciler kurtulmuş.

    1|0
    0|0
  • 12 kasımda bu soru altında tekrar buluşalım 😀😀 bekliyorum

    1|0
    0|0
  • Kafası iyi galiba... yıldız ne onu bir öğrensin önce... sonra mübarek kitabı da alet etmemeyi

    1|1
    0|0
  • Mayalardan sonra başka bir heyecan lazımdı da bu tutmaz

    1|1
    0|0
  • 12 kasım da kıyamet kopmazsa kuran da yer alan bu ayeti nasıl suçlayacaksın! Umalım ki olsun kopmasını istemeyen mi kaldı?

    0|0
    0|0
  • Bu dilekçeden sonra kendisini zaten muhtemelen psikiyatri bölümüne sevk ederlerdi

    0|0
    0|0
  • ne içiyorsa bana 2 katını verin arkadaş harbi diyorum

    0|0
    0|0
  • Buda son peygamber galiba
    Ama bir tane sahabesi olmadı yazık :)

    0|0
    0|0
  • Ya koparsa 🙄👈

    0|0
    0|0
  • torbacısının telefonunu isterdim doğrusu

    1|2
    0|0
  • Allah akil fikir versin

    1|1
    0|0
  • Memleket timarhaneye dondu

    0|1
    0|0
  • Bu da ayrı salak

    1|1
    0|0
  • Kopsun koyamette kurtulsun bu millet

    2|0
    0|0
  • Işte bunlar hep matematikten

    1|0
    0|0
  • Yari bana çok gördüler tey tey 😃😃

    0|0
    0|0
  • Waay süper miş ya çok biliyormuş bu

    0|0
    0|0
  • He de he de

    0|0
    0|0
  • Memleketimin taşı toprağı bile normal değil.

    0|0
    0|0
  • İyi birine benziyor, yazık olmuş.

    0|0
    0|0
  • tövbeee

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    20

Kızlar Ne Diyor 34

  • Daha Hz İsa yeryüzüne inmedi ki hem güneş batıdan da doğmadı yani kıyamet alametleri henüz gerçekleşmedi.

    1|1
    0|0
  • Isin komik tarafi öğretmen olmus ama daha dilekce nasıl yazilir kagit nasil kullanilir haberi yokmus boyle birinin almadigi vahiy iddasina inanabilme olasılığınız nedir? Harbiden cook komik😂

    0|1
    0|0
  • Arkadaşlar Vahiy kime göndermiştir peygambere ve Allah bu görevi sadece peygambere vermiştir bu ve buna benzer kişilere inanarak dinden çıkıyorsunuz farkında değilsiniz gidin İslam'ı araştırın öğrenin

    0|0
    0|1
  • Kredimin son ödeme günü ayın 11'i ödemiyorum o zaman 😂😂

    0|3
    0|0
  • Hmmm bence psikiyatrik bir rahatsizligi bulunabilir. bu durum gösteriyor ki yuzlerce ögrenciyi egiten ogretmenlerde belli donemlerde psikiyatrik muayeneden gecmeli cunku bir nesli sekillendiriyoar

    1|0
    0|0
  • biri der gelecekten geliyorum biri der kıyamet kopacak Allah akıl fikir versin

    0|0
    0|0
  • Kıyamet yaklaştı bunun en yakın örneği benim dün çok ayıp terbiyesiz pis bir şey yaptım çok çok çok pişmanım nasıl Allah'tan af dilerim bilmiyorum

    0|0
    1|0
  • 2012 de kıyamet kopuyordu hanı kopmadi inanmıyorum bunlara

    0|0
    0|0
  • Hem kıyamet diyor hem erzak diyor

    0|0
    0|0
  • Yorumsuz...😯

    0|0
    0|0
  • Rabbim sonumuzu hayreylesin

    0|1
    0|0
  • Garibim rüyasında ne gördüyse artık

    0|1
    0|0
  • Allahı her yere katan geri kafalı cahillik bu.

    1|0
    0|0
  • öğretmenlikte de değer kalmadı...

    0|0
    0|0
  • Adam tutarsız konuşuyor ya

    0|0
    0|0
  • Belli ki matematik kafa yapmış😑

    0|1
    0|0
  • Saçma sapan yaa

    0|0
    0|0
  • Öğretmen hem de çok iyi ya

    0|0
    0|0
  • Kiyamet kopacaksa niye erzak topluyorz

    0|0
    0|0
  • Ülke nereye gidiyor? Biri açıklasın.

    0|0
    0|0
  • Kafalar yine pırıl pırıl

    0|0
    0|0
  • Olmaz bu iş

    0|0
    0|0
  • Bu nasıl öğretmen olmuş ya😄

    0|0
    0|0
  • Vay salak vay fmpgmtpgk

    0|0
    0|0
  • Arkadaş herkesi kendisi gibi canım sanıyor galiba

    0|0
    0|0
  • Millet kafayı yemiş Allah akıl fikir versin adama

    0|0
    0|0
  • Deli adam

    0|0
    0|0
  • Garip...

    0|0
    0|0
  • Öğretmenliği de oyuncak ettiler, yazık ya.

    0|0
    0|0
  • Saçmalık

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    4
Yükleniyor...