
Banyo esnasında çok pratik oluyor.
Odamda olmayı tercih ederim, görmediğim ufak tüyler kalmamalı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

traş olmayı sevmiyorum. inanın daha acısız daha kolay diye çok denedim ama olmuyor. venüs jilette yi de aldım gene aynı. illaki bir yerleri atlıyorum tüyleri tam almıyor. ertesi gün bir bakıyorum çıkmış gene
Aslında banyoda olması daha hijyenik ama kalan tüyler olabiliyor bu nedenle odamda traş olmak daha iyi tabii ben traşçı değil daha çok ağdacıyım ama olsun😂
Kizlar nolur tıraş olmayın asker arkadaşım gibi hissediyorum valla yapmayın agda deyin şuna ya da baska bisey bulun
Jiletle almayın arkadaşlar... sık ve sertleşmiş hiç hoş olmuyo kararma da cabası...
Asidik sağlıklı mı sence
Cevap
11Cevap
Banyo esnasında daha iyi oluyor.
Odada. Yalnız Traş olmak terimi çok itici geldi kulağıma
No tıraş
Yes ağda
Kuaföre gidiyorum en az iki hafta kafam rahat
Tıraş olunca ertesi gün çıkıyor
Odada olmayı tercih ediyorum.
Tabiki duşta 2 dk mi alıyor ne öyle 15 20 dk uğraşıcam
Traş tüyleri sertleştiriyor kullanmıyorum o yüzden :D
ben banyoda olurum çok utanırım ama ablam o konuda çok rahat
Siz zahmet etmeyin ben tras ederim sizin yerinize 😑
Doğuştan köseyim şansliyim😀
Buda benden😂
Ben tıraşı sevmiyorum.
traş olmuyorum ağda yapıyorum
Odamda ağda yapmayı tercih ediyorum
Banyonun zevkini çıkartırım
Şu altında ıyi olur bence.
Traş değilde ağda tercihim yapıştır çek bitti
traş olsunlar da nerede oldukları mühim değil abla
tıras olmayı tercih etmem
Ben salonda tıraş oluyorum
Ben tıraş değil, ağda kullanıyorum.
Banyoya girmeden hemen önce
Odada rahat rahat alırım
İnsana göre değişir #cahilsavar
Arkadaş ne itici bir durum sizin tıraş olmanız
seninde bos konusman itici 😪😪
ben genelde agda yapiyorum bazen jilet mecbur olyo
allaha sukur benim ccok iince ve az mutluyam 😂😂😂
epilasyona gidicem bozulamaz 😂😂😂
bencede 😂
saolasin sana da canım 😘
😏 bu da ney gali 😐😐😐
peki 😂
Sakal mı
Suyun altında daha iyi olur
2 diyorum.
şu an puka girdim
Banyoda daha uygun
Ne kadar salakça soru bayan traş mı olur ya
Banyo
A dedim
Banyoo
Tıraş olmuyorum
Banyo
Odamda
Banyo
odamda
Pür dikkat.
banyoda bence
Banyoda pratik:)
Odamda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar